• panzermensch

Förolämpad på hummelsta godisbutik

Jag har fått två barn tätt och är nu i v 22 med nr 3. Gick upp över 40 kg med första och fortfarande inte hunnit gå ner och har det tufft. Äter dock sällan godis och gott utan sköter mat motion mm. Är mycket noga med barnens mat mm med..

Idag skulle vi dock unna oss godis för vi åkte västerås - stockholm och passerar då stora godisbutiken i hummelsta.. tänkte ha myskväll med pizza, film och godis..

När vi ska betala slänger gubben först ur sig till min minsta (1 år) "ja du lever gott du" följt av "ni är väl vana vid sånt här med en SÅDAN mamma" och sen ser han på mig "ät inte upp allt utan lämna lite åt barnen med"

Ursäkta?? Jag grät HELA vägen hem till södra sthlm. Vill spy, dö och gräva ner mig och aldrig mer äta i mitt liv något. Godiset slängde jag ut på motorvägen på vägen hem

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Svar på tråden Förolämpad på hummelsta godisbutik
  • LillFrida

Thats it. I morgon åker vi dit bägge två och skäller ut gubbjäveln!
    Föd två ungar själv förbaskade skruttgubbe, och se hur det är!
    *mummelgruff*
    Glöm inte att du är finast i världen!

• panzermensch

Känner mig inte fin.. känner mig som en elefant i en porslinsbutik nu. Vill bara gräva ner mig.. försvinna från världens existens.

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Takhiza

Förresten så har du världens bästa nickname på sidan då en av världens bästa låtar heter så

panzermensch skrev 2008-12-14 19:09:36 följande:
    Jag har fått två barn tätt och är nu i v 22 med nr 3. Gick upp över 40 kg med första och fortfarande inte hunnit gå ner och har det tufft. Äter dock sällan godis och gott utan sköter mat motion mm. Är mycket noga med barnens mat mm med.. Idag skulle vi dock unna oss godis för vi åkte västerås - stockholm och passerar då stora godisbutiken i hummelsta.. tänkte ha myskväll med pizza, film och godis.. När vi ska betala slänger gubben först ur sig till min minsta (1 år) "ja du lever gott du" följt av "ni är väl vana vid sånt här med en SÅDAN mamma" och sen ser han på mig "ät inte upp allt utan lämna lite åt barnen med" Ursäkta?? Jag grät HELA vägen hem till södra sthlm. Vill spy, dö och gräva ner mig och aldrig mer äta i mitt liv något. Godiset slängde jag ut på motorvägen på vägen hem
  • Saridh

Så säger man väl för fan inte. Gubbjävel!

• linedja

Men fy vilken männsika. Förstår att du blev ledsen... Synd att man, i ett sådant läge, kommer på så himla mycket bra man kunde ha sagt... J*VLA gubbe!

• LillFrida

Vad en helt okänd, antagligen sinnesrubbad, gubbe säger ska inte betyda mer än vad de du älskar tycker. Skit i honom! Han förtjänar inte att du ska må dåligt över något så dumt som det ha sa. Han tyckte antagligen att han var rolig, och har inte hjärnkapacitet nog att inse att han gjorde någon väldigt, väldigt illa.

• Trolli

Jag och min gubbe säger bara JÄVLA ASS! Så får man fan inte säga!
    Ta inte åt dig! DU vet vad som stämmer och hur ni har det INTE han! Han är bara dum i huvet!

• Airlee

Såg han ut som Brad Pitt, den där gubben? Nä, menar väl det. Skit i honom, såna ohyfsade människor är det bara att tycka synd om för att de inte har fått lära sig hur man uppför sig, och gå vidare.

Svar på tråden Förolämpad på hummelsta godisbutik