• Mångfotingarna

Pinsamma situationer, som ditt barn försatt dig i!! Ha ha ha

Hej nu ska jag berätta vad min son gjorde, så jag hamnade i en väldigt  pinsamma situation *skrattar*....

Jag väntade på att min mamma skulle ringa, jag tänkt jag hinner gå på toaletten innan. Jag sa till min äldsta son Max, att svara om det ringde.. Sakt och gjort, jag satt mig på dass.... RING..... RING... Max svarade: Hej det är Max... mm... oki...hon är hemma...hon sitter på dass och bajsar.... Jag tänkte jaja det är ju mormor han snackar med, Max kommer med luren, det är till dig säger han, jag tar luren och säger: tjena! Då hör jag i andra sidan av luren: Hej detta är ifrån försäkringskassan, ringer jag olämpligt? Generad  Jag bara: öh.. nä.... ring sen... sen la jag på. FY FAN VAD PINSAMMAT!! nu kan man ju skratta åt det.. UNGAR asså!!

Skriv gärna och berätta om era upplevelser

/Juliga Kramar på er alla härliga människor...

• Svar på tråden Pinsamma situationer, som ditt barn försatt dig i!! Ha ha ha
  • romani princess

hahaha..sådär gjorde jag mot min pappa då jag var barn!

min son var o bada med mig o en kompis o hennes killkompis en gång, o sonen ville byta om med killen i herrarnas, vilket ju var ok. Det var bara det att efter vi badat o skulle käka pizza tillsammans så berättade sonen, helt imponerad, att killkompisens snopp som han sett då de duschade  var "sååå häär lååång o sååå hääär tjooock"!!!

vi höll alla på att bryta ihop av skratt, gu så generade vi blev!

• Mångfotingarna
    Svar på #1

Hahaha man kan inte säga mer än att: av barn får man höra sanningen hur pinsam den än är...

• TuSSen09

Min dotter har väl inte gjort nå pinsamt än!

Men min svåger då han var liten sa väl inte allt för bra saker...

Min man var iaf ute och gick med sin bror i vagnen, flera av familjen var med tror jag, men inte deras pappa.. då det kommer fram två tanter och ställer sig och gulligullar med lillebrorsan. Varav han utbristen: Är de sånna här som pappa kallar gamtackor?

• MissGoodie

Hahaha...

Min son har sagt och gjort en del saker... En gång för bara någon månad sen satt vi på tunnelbanan och jag hade en burk med omega 3 tabletter (för barn) i väskan som sonen fått av min mamma. Hon hade förklarat lite för honom hur de funkade och han kommer på det på tunnelbanan och utbrister;
    "mamma, jag vill ha de där tabletterna som du har som man blir glad av"
    GUD vad folk stirrade på mig!! Antar att mamma missat lite att få fram just vad vitaminerna och omega3:n gör ;)

En annan gång frågade min lillebror med hög röst (såklart) min mamma varför tanten i kön framför dem var så tjock. Vad skulle hon svara på det, liksom?? Haha...

• MammaTillDomFinaste

haha. när jag var liten så ställde jag mej på en killes fötter, en punkare med stor grön tuppkam, pekade rakt i hans ansikte å sa "men kolla mamma vad FUL han är!"

Svar på tråden Pinsamma situationer, som ditt barn försatt dig i!! Ha ha ha