ja jag vet att du inte tycker man ska vara naken tillsammans efter en viss ålder, frågan är som sagt varför.
jag badar inte naken på allmänna stränder då det finns de som finner det stötande och jag är fullt medveten om att det skulle kunna få igång främmande karlar på ett sätt jag inte är bekväm med, däremot så är det ingenting jag någonsin skulle oroa mig för när det kommer till mina föräldrar/syskon, jag tror att de flesta normala familjer har en avsexualiserad relation till varandra och då ser jag inte problemet, och vad naturlighet har med saken att göra förstår jag inte, du får gärna förklara det.
jag tycker det är väldigt konstigt av dig att förbjuda sina tonårsbarn att basta ihop, jag ser liksom ingen anledning till det, är du orolig för att de ska inleda något sexuellt, eller vari ligger problemet?
Buttelina skrev 2008-12-15 21:25:15 följande:
ja JAG hade inte sett nått sexuellt i min 18 åriga son men jag tycker inte att man är naken tillsammans över en viss ålder. många barn badar ju nakna på stranden, men har du någonsin sett en 15 åring näck på en vanlig strand?är du själv naken på stranden? om inte, varför inte, det är ju så naturligt! jag hade inte heller låtit min 15 åriga dotter och min 18 åriga son basta eller badat nakna ihop. ser du inte det konstiga i det?