Fiskarhedenvillan, del 6
Hej! Jodå, vi fick också julklapp idag Kul!
Hej! Jodå, vi fick också julklapp idag Kul!
Vi fick säkert samma Användbart iaf! Ja, jag hinner inte riktigt med att skriva här... Hinner ofta läsa vad ni skriver, men när jag ska till och skriva så är det nån här hemma som behöver mig
Det går bra för oss tror jag. Sambon gör ju det mesta själv och jobbar heltid (ligger borta och jobbar) så det kommer ju ändå att ta lite tid innan det är klart.
Blåsan- Spännande! Busungens mamma- Haha ni kanske fick varsin? På vår julklapp stod inte mitt namn med...kanske kommer det en till mig med då
Alla mina inlägg blir så där...Allt åker ihop! Trist!
Truffles- Skönt att det gick bra med värderingen! Ger ju hopp Vi kommer ju iof inte ha någon kamin, men iaf extra isolering.
Vi öppnade takpanelen idag...den var endast laserad! Vi som beställt heltäckande vit! Mailade säljaren nu. Jobbigt då vi tänkt börja sätta den nu under jul"ledigheten". Hoppas att det löser sig.
lollo- Låter fint! Men tänk på att man ser allt damm så bra på ett sånt mörkt golv
Flaxa- Vi reklamerade ju våra taklister förut då de kom omålade fast vi beställt heltäckande vita. De nya listerna kom snabbt (på ca 2 veckor) Nu upptäckte vi att vårt tak är laserat istället för heltäckande vitt. Vår säljare har semester, men vi har mailat honom. Hoppas att det går fort att få det åtgärdat.
Ni som har målat er innertakspanel...hur många gånger målade ni det för att få det vitt?
Vi hade ju beställt vitt, men fick det laserat. Nu visade det sig att de slutat göra det eftersom det var så mkt problem. Nu velar vi mellan att ha det endast laserat ( som jag verkligen inte vill) eller att måla allt. Jobbigt!