Fiskarhedenvillan, del 6
Fan att vi inte skrivit kontrakt med fiskarheden än då, jag vill ju också ha julklapp Vi fick ritningar ändå för att söka bygglov men nu är det snart dags att skriva kontrakt eftersom bygglovet och tomtaffären är klar
Fan att vi inte skrivit kontrakt med fiskarheden än då, jag vill ju också ha julklapp Vi fick ritningar ändå för att söka bygglov men nu är det snart dags att skriva kontrakt eftersom bygglovet och tomtaffären är klar
Jag är jättenyfiken på vad ni fått i julklapp
När i fick köpekontraktet o så från skogsbolaget för 2 veckor sedan stod det "lagfart på förvärvet skall sökas hos inskrivningsmyndigheten". Vad innebär detta?
Igår va vi ute vid tomten och blev bjudna på kaffe hos ett par blivande grannar. Mycket trevliga. Väl där kom disskutionen upp att stället inte heter nånting Finns inga adresser dit...haha!
Har lagt in bilder på vår tomt i bloggen så det är bara att kika in om ni är nyfikna =) nogg.se/sockerbullen
Inte så mycket lutning som vi befarade På den verandan kommer de nog bli många sköna grillkvällar
Har varit ute på tomten hela helgen och dragit/eldat ris! Är helt slut i kroppen. Inatt åkte sambon till jobbet i Norge och nu ska jag ta med mig pappa ut och göra ett ryck till. 18 minusgrader här! Tur att vi ska elda brasor