Fiskarhedenvillan, del 6
Har ni andra satt in centraldammsugare? Jag hade tänkt det från början men nu vet jag inte riktigt.. Är det som har det? Är det bra?
Har ni andra satt in centraldammsugare? Jag hade tänkt det från början men nu vet jag inte riktigt.. Är det som har det? Är det bra?
Våra takstolar hade fel mått så snickarn var jättearg, det blev ju mer jobb för honom. Sen så fattades det ett fönster och några handtag, så det fick vi senare. Säljaren hade också sagt till oss att varenda bräda skulle vara färdigkapad, vilket ju inte stämde. Annars har det funkat rätt bra hittills.
Hur lång leveranstid har ni haft på era kök? Jag har varit lite seg med att beställa mitt kök, men ska göra det idag. Det står ju att leveranstiden är 6-8 veckor, har det stämt för er?
Var inne på tretti.se som flaxa länkade till och började titta på självgående dammsugare! Dom var inte alls så dyra som jag trodde- vi kommer nog att prova en sån! Frågan är om man ska sätta in centraldammsugare också ändå?
Är det någon av er som har målat direkt på gipset? Jag försöker med det, men det är svårt att få helt perfekt under.. Jag slipar och spacklar och spacklar och slipar... Men jag har ingen lust att tapetsera, ska ju ändå ha enfärgat på de flesta väggarna.
V sätter nog väv iaf också, för nu har vi fått tag i ett par hantverkare som kan göra det åt oss. Micrifiberduk, vilken är det? Jag har köpt nån helt slät väv, är det den du menar, busungens mamma? Jag betalade också 10-12 kr/m, 25 kr låter ju svindyrt!
Hur mäter ni fukten i plattan? Det vet jag inte att nån har gjort hos oss? Måste man mdet innan dom börjar kakla?