Inlägg från: Nanna 79 |Visa alla inlägg
  • Nanna 79

Fiskarhedenvillan, del 6

Hur funkar det med att sprutmåla? Är det någon som gör det åt er? Eller gör ni det själva? Låter ju smidigt!

• Nanna 79

FHLärkan- Ah, det låter ju bra om vi skulle slippa kvistlacka. Menade de att man inte behöver kvistlacka om man endast ska ha det laserat? Vi har ju ett laserat tak som ligger och skulle nu vilja ha det vitt.
    Mysigt med en liten bebis. Vår lilla Olle kom ju ca 4 veckor innan husleveransen och det har funkat bra. Inte säkert att er lilla kommer skrika

• Nanna 79
    Busungens mamma skrev 2008-12-31 15:17:09 följande:
    Vi gör det själva.Vi har fått låna en "spruta" av färgbutiken, där vi handlar allt till huset.
    Ah, vad bra!
    FHLärkan skrev 2008-12-31 16:14:22 följande:
    Nanna79- Det är nog bäst ni frågar någon som verkligen kan det där med kvistlack och heltäckande.Men jag tror den här färgen är något för de som vill slippa kvistlackningen.?! www.nordsjo.se/proffs/nyheter.asp?id=14
    Ja, jag ska prata med dem på fredag. Den färgen verkade bra, men ska som sagt höra vad de säger.
    Gott nytt år på er
  • Nanna 79

Vi bestämde oss igår för att ha taket laserat så nu är det problemet ur världen. Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton!

• Nanna 79

blåsan- Såg härligt ut!

Busungens mamma- Grattis! När är det dags?

• Nanna 79
    Busungens mamma skrev 2009-01-04 18:56:34 följande:
    Nanna 79Tack tack Det är dags i augusti, så förhoppningsvis har vi även hunnit med att planera trädgården, sått gräs osv 
    Haha ja, det gäller att jobba på Skönt sen att bo i nya huset och vara föräldra"ledig"!
  • Nanna 79
    Busungens mamma skrev 2009-01-04 21:19:30 följande:
    Ja, det känns som hyfsat bra planering Nej, sånt kan man oftast inte rå på, men det ska bli himla kul, just den kombinationen.Nytt hus och föräldraledig
    Förstår det. Jag hinner bara vara hemma och ledig i ett par månader i nya huset innan det är dags att börja jobba igen. Men det är skönt att jag var ledig när vi flyttade från gamla huset och hit och även när vi flyttar in i nya härifrån.
  • Nanna 79

Kommer kök och garderober samtidigt?

• Nanna 79
    Busungens mamma skrev 2009-01-12 20:58:15 följande:
    Ja, kök och garderober kommer samtidigt, i alla fall till oss
    Åh, tack. Då kommer det i morgon till oss Spännande!
  • Nanna 79
    MillaJ skrev 2009-01-12 21:43:54 följande:
    Nanna 79 skrev 2009-01-12 20:55:59 följande: Garderoberna kommer ju också från Ballingslöv, så de kommer med samma leverans. Vitvarorna kan man välja om man vill ha samtidigt eller ett par veckor senare.Däremot ringde de från ett fraktbolag idag och sa att vår fläkt var på väg, trodde den kom med de övriga vitvarorna. I och för sig har vi inte tagit standard, utan en 90 cm Thermex.
    Okej Tydligen kommer våra vitvaror om en eller två veckor. Undrar om det är sån fläkt vi beställt förresten?
Svar på tråden Fiskarhedenvillan, del 6