Julklappar till 11-årig kille??
Har verkligen total idétorka!
Min stora kille är 11 år, önskar sig enbart dyra saker som mobil och xbox360, vilket det inte blir.
vad kan man hitta på??
Börjar bli rejält desperat vid det här laget
Har verkligen total idétorka!
Min stora kille är 11 år, önskar sig enbart dyra saker som mobil och xbox360, vilket det inte blir.
vad kan man hitta på??
Börjar bli rejält desperat vid det här laget
Samma med mina pojkar... 9 och 10 år gamla... Dom vill också ha såna julklappar. Dom har bara önskat sig en massa DYRA julklappar och det är inte alls kul. Vore ju roligt om man kunde köpa något som dom vill ha. Men det är väl påtryckningar från klasskamrater i skolan och sånt. Dom ser ju vad vissa "bortskämda" barn har.
Jag skulle också vilja ha tips...
samma här min pojk är 11 år med, han önskar sig med dyra saker jag har verkligen ingen aning vad jag ska köpa till honom, så jag hänger kvar i tråden och ser om du får några bra tips
det önskar min sambos bror också snart 10 år men vill även ha saker med dödskallar på och hårvax
Ok, verkar vara väldigt vanligt att "aaalla andra har kameramobiler!"
Som sagt, kraven är ju inte små direkt, och så känns det som att han har "allt" som man annars hade kunnat tänka sig att köpa..
ingen som har några tips?
Min son fyller 11 i januari och han ska bla få en ny mobil...Sony eriksson w595 musikmobil
X-box360 spel
Tofflor
Innebandyklubba(spelar innebandy)
Indiana Jones dvd
Guiness rekordbok
Monopol(spel)
Othello(spel)
Bok med spökhistorier
Pyjamas
Björn borg deo
fler förslag...
biobiljetter
ny samlingsskiva
skridskor
Dvd har ju kommit ut flera nya tex Indiana Jones,Hulken,Narnia
Plånbok
Lego
Coronnespel
Tack för tipsen!
Var och handlade lite igår, han kommer oxå få rekordboken..
dessutom blir det kläder, genispel, dvdfilm, parfym o ngt mer jag inte kommer ihåg :-P