• minignagarn

Vart köpa mjuk docka till 9 månaders?

Min dotter ska få en "lära-gå-vagn" i julklapp och jag skulle vilja köpa en mjuk docka, typ en "kål/kol-docka" som kan lägga i.. vart hittar jag det? Hon blir 9 mån i jul..

• Svar på tråden Vart köpa mjuk docka till 9 månaders?
  • kajsavarj

Just kåldocka vet jag inte var man kan få tag på, finns de fortfarande? Men det finns ju tex Rubens dockor www.traotto.se/Leksaker/Rubens/mjuk_docka.htm finns på många olika affärer/nätbutiker. Sen rekommenderar jag dockor från Marianns systuga www.systuga.se/produktsidor/dockor.htm Jättefina dockor som hon säkert(?) kan skicka om du inte bor i närheten av Västerås. De går också att köpa på butiken Slitage i Västerås som även har en nätbutik.

Hoppas att jag har varit till någon hjälp!

• kajsavarj

Just kåldocka vet jag inte var man kan få tag på, finns de fortfarande? Men det finns ju tex Rubens dockor www.traotto.se/Leksaker/Rubens/mjuk_docka.htm finns på många olika affärer/nätbutiker. Sen rekommenderar jag dockor från Marianns systuga www.systuga.se/produktsidor/dockor.htm Jättefina dockor som hon säkert(?) kan skicka om du inte bor i närheten av Västerås. De går också att köpa på butiken Slitage i Västerås som även har en nätbutik.

Hoppas att jag har varit till någon hjälp!

• minignagarn

Hej, tack snälla.. jättefina docker!! ...men jag hade tänkt mig nåt billigare, en sån vill jag nog köpa när hon blir äldre. hon är bara 9 mån snart och kommer garanterat suga/dreggla/kräkas ner dem. Va lite en kul grej bara när hon ska få en läragåvagn :)
    Men tack iaf, ska spara adressena till senare tillfälle :)

kajsavarj skrev 2008-12-16 13:38:48 följande:
    Just kåldocka vet jag inte var man kan få tag på, finns de fortfarande? Men det finns ju tex Rubens dockor www.traotto.se/Leksaker/Rubens/mjuk_docka.htm finns på många olika affärer/nätbutiker. Sen rekommenderar jag dockor från Marianns systuga www.systuga.se/produktsidor/dockor.htm Jättefina dockor som hon säkert(?) kan skicka om du inte bor i närheten av Västerås. De går också att köpa på butiken Slitage i Västerås som även har en nätbutik.Hoppas att jag har varit till någon hjälp!
Svar på tråden Vart köpa mjuk docka till 9 månaders?