• Jossis87

Öm livmoder. Gravid?

Hade oskyddat, avbrutet sex för lite mer än en vecka december. Har sedan dess haft känningar i livmodern som de senaste dagarna blivit lite jobbigare. Känner mig uppsvullen och att det "hugger" till emellanåt. Jag har ingen aning om när jag har bim för att jag har haft en p-stav som jag tog ut i slutet av nov. Sist jag hade mens var någon gång i augusti. Jag hade en liten blödning för ca 5 dagar sen men det var extremt lite. Nu går jag och funderar på om jag är gravid. Hur kände ni er när ni var gravida? Med livmoder och så. Hur tidigt kan man testa sig? Svårt att vänta på bim när man inte har den blekaste när och om den kommer...

• Svar på tråden Öm livmoder. Gravid?
  • Anonym

Jag tycker du ska testa dig, går inte att spekulera i detta.
    Visar inte testet ngt, ring KK.

Du hade en litet blödniing för 5 dagar sedan, inget onormalt med tanke på att du haft en p-stav. Svårt att säga if de va din mens...så som sagt testa dig till att börja med, då vet du iaf vad du har att gå efter...

• Jossis87

Har köpt CB. Frågan är om jag pallar att vänta till imorgon bitti. har hållt mig i ca 5 timmar nu för att kunna göra testet redan ikväll... Har en känsla att jag kommer ha svårt att sova annars...

• Anonym

Ja om du håller dig 4 timmar o inte dricker en massa så är de bara o testa!

• Jossis87

Det var minus. Men det är ju grymt tidigt så jag vågar inte tro på det testet. Provar igen strax efter jul... Läste att om man inte vet när mensen ska komma så ska man testa sig tidigast 19 dagar efter oskyddat samlag... så 26 december blir det väl till att testa igen...

• Jossis87

Såg lite blod imorse när jag gick på toaletten så nu kommer väl mensen. Ingen bebis denna gång alltså...

Svar på tråden Öm livmoder. Gravid?