Hur ofta kan man önska att en dejt hör av sig?
Dejtade honom för 2 mån sen. Andra gången vi sågs då, sms:ade jag men han lät bli att svara på länge, och sedan berättade han att han inte ville ses mer.
Vi återupptog kontakten igen när han ringde nu och sa att han ångrade och ville testa igen. Jag gick med på en dejt, eftersom jag blev lite förtjust i honom sist, och vi sågs i lördags efter att han sms:at. Men på kvällen var han ganska seg med sms, dvs. jag skickade sms efteråt men han svarade bara kort och med smileys...
I söndags tog jag initiativ till att ses. Vi tillbringade natten med varann.
När jag sms:at har han svarat, kort, glatt och artigt.
Frågade idag om vi kunde ses och han beklagade men kunde det inte.
Sen skriver han inga sms alls! :(
Jag är van vid att man skickar sms ofta när man är såhär i en dejtingfas. Eller överreagerar han?
Hur ska jag tänka? Kan man fråga ifall han bara inte är en person som inte är så ivrig sms:skrivare, hur han resonerar kring sms och telefonsamtal eller pressar jag bara honom då? Finns det dem som är intresserade av en tjej men ändå inte känner sig manad att skicka spontana sms? Eller är han bara svårflörtad och ska jag glömma honom, är det en hint om ointresse från hans sida?
Har tänkt att låta bli att skriva alls och se när/om han skriver, eller kan det vara så att han bara är dålig på att höra av sig och att det ska hänga på mig? Är det för tidigt att sms:a och ringa ofta?
/virrig tjej som analyserar på tok för mycket?
och som tycker det är trist att bara få svar och inget nytt