Barnmusik på arabiska
Jag har försökt förr, och gör ett nytt försök:
Var kan man köpa barnmusik på arabiska (cd-skivor)? Någon som har tips på bra sidor/butiker?
Tacksam för svar!=)
Jag har försökt förr, och gör ett nytt försök:
Var kan man köpa barnmusik på arabiska (cd-skivor)? Någon som har tips på bra sidor/butiker?
Tacksam för svar!=)
Ska det vara religiös musik (nasheed)?
Bara sök på Arabic childrens songs... Kommer upp ganska mkt träffar... Man kan säkert ladda ner från nån sida sen kan ni ju bränna det på skiva.
Spelar ingen roll om det är religiös musik eller inte (men anpassat för barn). Har ingen funktion för att bränna och är lost när det gäller datorer i stort, så skulle gärna hitta en butik (irl eller på nätet) som säljer den typen av cd-skivor.
Även jag intresserad av detta, vill att min son ska intressera sig mer för arabiska. Vet ni någon bra arabisk barnmusik, som passar barn? Dvs sprallig musik.
Nåt i stil med detta kanske ?
Denna då?
Tyckte jag var söt...
timalillah skrev 2008-12-18 20:41:30 följande:
timalillah skrev 2008-12-18 21:01:04 följande:
Denna ar helt underbar....=)
Denna låt älskar min ungar
Baba Fein = Var är pappa?
Men hon vill ha tips på butik hon kan beställa från nätet eller irl..
Bra tips allihopa! Men gärna om någon har förslag på var man kan köpa fysiska skivor=) Som sagt, på nätet eller irl (sthlm). Jag har kollat med Bokspindeln på Odenplan (som säljer barnmusik på olika språk), men attans attans, de hade ingenting på arabiska. Kom igen tjejer! Mer tips!