• Liten L

Amnings BH - H-kupa

Hej Alla!

Jag undrar om någon kan rekommendera butiker som säljer amnings BH:ar i H-kupa i Skåne? Har storleken G just nu (i vanliga fall F) och har redan köpt en Anita H-kupa som funkar sådär. Det kanske inte går att hitta en så stor amnings BH som är skön...?! Problemet är att det inte känns som om den "lyfter" direkt, men det kanske helt omöjligt...vem vet?! Brösten lär väl komma upp i H-kalibern när mjölken rinner till, så då kan jag lika gärna köpa den nu. Det är inte kul när man inte kan gå till "vanliga" butiker, utan måste gå till specialbutiker för att få hjälp...extra meckigt!

Den BH:n jag har nu, har jag köpt på Kvinnligt Under i Åkarp (www.kvinnligtunder.se) - vilket jag kan rekommendera. Det jag är ute efter är att hitta några andra märken förutom Anita som har så stora storlekar, mest för att kolla utbudet. Någon som vet?!

"Desperat"

• Svar på tråden Amnings BH - H-kupa
  • Nallemajatjejen

Tror att abecita har H-kupa så kolla om du kan hitta någon butik i närheten som säljer dem.
    Jag har 70-75D och behöver hitta 75E nu till amningen och tycker det är tillräckligt svårt så jag förstår dig.

Lycka till!

• felician

Jag har köpt två från Anita, en i en butik i Halmstad och en från mamastore på nätet. Båda är i storlek 75 H, den ena med byglar och den andra utan. Den utan lyfter inte direkt men den med byglar sitter obekvämt mot magen just nu.
    Innan jag blev gravid beställde jag från figleaves.com några gånger och var väldigt nöjd med det. Där kan man lätt söka efter BH i viss storlek, dom borde ha något med H-kupa tycker jag.
    Finns det ingen bra underklädesbutik i Malmö? Jag har för mig att det ska finnas någon som har stort utbud i stora storlekar men kan inte komma på vad den heter.

• peppis

Twillfit har upp till g-kupa....
    med bygel under.. kostade runt 300 kr..
    men det kan det ju vara värt om man hittar nått som passar...

lycka till..

Svar på tråden Amnings BH - H-kupa