Gbp=Gastric bypass
Hej Mikalala tur att det fanns lediga sovplaster annars kunde det ha blivit lite Små jobbigt!
Visst är det skönt att komma hem och få rå om sig själv borta bra men hemma bäst.
Hej Mikalala tur att det fanns lediga sovplaster annars kunde det ha blivit lite Små jobbigt!
Visst är det skönt att komma hem och få rå om sig själv borta bra men hemma bäst.
Medow håller med Meduziz om man äter några chips någon gång ibland kan det inte vara hela världen gör 10 bensträckningar per chips så är problemet löset + att du får snygga ben och rumpa på köpet.
god jul och gott nytt år !
Hej mår ni alla bra efter jul maten ? kan stolt säga att jag klara mej utan problem fastän det slank ner ett rullrån och en bondkaka.
Hej
Det känns så skönt jag op 24 nov och nu har jag börjat känna att det börjar hända saker, byxor som tidigare varit trånga hänger nu mera och min vinter jacka som jag hade svårt att stäng har jag inga som helst problem med ser framemot när jag oxå kan ha M i kläder som NUDELBUMSAN fast vet inte om jag kommer kunna det ändå jag är nog lite för lång för M 174 cm men vem vet!
Hjärtat 2005 vilken bra början på det nya året nästa år kan du säkert skriva normalviktig!
Hoppas detta år blir ett bra år för oss på våra viktresor från
Fet överviktig till normalvikt
Kissa gjorde jag i tid och otid!
men torra läppar hade jag inte men det kan ju oxå bero på att det är vinter
Hej HARDROCKGODDESS om du gör op privat så slipper du vänte tiden jag har gjort min privat på Sophihemmet och jag är jätte nöjd,jag hade tänkt på det ett tag och ville inte behöva vänta så jag betala den själv och det är väl spenderade pengar kan jag lova.
Precis som du ville jag inte vara tjock längre inte en sommar till tänkte jag för mej själv...
Du kan ta ett banklån på Medical finance eller kolla med din vanliga bank det gjorde jag.
Hej
Det kosta 115.000kr mycke pengar men det var det värt