Inlägg från: solhumlan |Visa alla inlägg
  • solhumlan

Gbp=Gastric bypass

Anna Paulita skrev 2008-12-18 21:22:15 följande:
    Jag blir så himla förvånad ibland över att jag inte tycker sådant är gott idag som jag var tokig i förr. Jag blev så sugen på lite glass och tog lite. Men efter 2 skedar var jag tvugen att slänga bort det, det var inte alls gott.Upplever ni det också så?
    Jag kan inte äta mjölkglass alls längre...Sorbetglass & isglass däremot bra.
  • solhumlan
    Hej föresten på Er alla SnäckorKyss!! Det var ett tag sedan jag skrev...jag är inne å kollar till er ibland förstås men känner att det inte finns så mycket att skriva. Det är mycket nytt folk & det är ju roligt!! Jag står fortfarande stilla..pendlar upp-å-ner på 1kg hela tiden....Men 50kg ner är ju inte fel även om det skulle vara skönt med 20kg minus tillFlört
  • solhumlan
    Peand skrev 2008-12-19 08:37:56 följande:
    Hej vännen!Minus 50 kilo är ju JÄTTE BRA även om längtan efter 20 kilo till och frustration över att stå stilla finns. Men tänk vilken resa du har gjort så här långt. Kroppen och själen kanske behöver en pause för att ladda batterierna inför sista resan - den mot målet på vågen. Du vet vad jag har sagt innan, du är min inspiration. Och du, jag har hittills tappat 30 kilo men INTE har jag blivit brun!!!! Fanns det inget löfte om det
    Tack vännen!!!...Herregud..har du redan gått ner 30kg!! Du är gryyyym tjejen!!...Kanhända att det sker en liiiten solning 1ggr/veckan eller varannan...hehe
  • solhumlan
    1.JPGIMG_3575.JPGSparkle:När man ser det framför sig så är verkligen inte 50kg illa pinkatFlört...Det är skönt att ha före & efter bilder så man verkligen förstår vilken resa man har gjort!!!
    Du verkar göra en fantastisk resa du med!!!!!
  • solhumlan
    AnnaSol:..Jisses va fin du är!! Det är sjukt vad "några" kilon kan göraFlört
  • solhumlan
    Nuttans Mamma skrev 2008-12-19 11:24:39 följande:
     Solhumlan och AnnaSol  Jisses, såååå snygga ni blivit, missförstå mig rätt.. men Wow!!! STORT GRATTIS 
    Tack!!! Det ända "hemska" med viktminskningen är att folk inte känner igen mig längre..Det tycker jag är lite konstigt & jobbigt faktiskt(emellanåt), jag ser ju samma tjej i spegeln varje dag.....
  • solhumlan
    God Fortsättning till er alla Snäckor!!
  • solhumlan
    Meduziz skrev 2009-01-04 23:11:15 följande:
    Mitt nya favoritmellis just nu är naturell yoghurt med hackade nötter, solrosfrön, hackad aprikos och skivad banan på.Fett, proteiner och mjölkprodukt på en och samma gång Och det håller igång magen bra.Är jag konstig som kan äta tre stycken knäckemackor på en gång? Det funkar ju inte alltid och jag skulle inte pressa i mig dem om jag känner att det tar stopp, men jag KAN äta tre när jag är riktigt hungrig. Jag kan inte ha mycket pålägg på då utan bara ett tunt lager med typ kaviar eller någon mjuk/bredbar ost.Apropå det där med att dumpa på socker:Jag kan vissa dagar bli dumpig på isbergssallad men äta tre-fyra godisbitar utan problem.Nästa gång kan jag äta en halv godisbit och sen mår jag skit.Yoghurt ska man tydligen kunna äta utan problem men jag får dumping av det nästan varje gång jag äter. Äter det i alla fall för att få i mig mjölkprodukter och för att det är förbannat gott *S*Ibland är man lite dum Magen växer och växer och jag är hungrig HELA tiden. Medan jag äter så sitter jag och knorrar efter nästa sak. Skitfjantigt.Samtidigt mår jag jätteilla för att minimonstret ska sparka på magsäcken hela tiden.Magsäcken och revbenen is the shit! Hoppas h*n kommer ut snart
    Har hittat en tråd som passar dig..det är en tjej som undrar om det är någon som blivit gravid efter en viktop....www.familjeliv.se/Forum-1-3/m39969483.html
  • solhumlan
    Hej!
    Det var ett tag sen jag jag var inne å skrev..Hoppas ni alla mår bra?!
    Jag mår bra...gjorde en anna sorts op nu förra veckan..en stelop i ryggen! Det känns stelt å konstigt men det får gå.

Jag har oxå ett par saker som jag inte klarar av efter GBP:n... Sill å lax smakar inget vidare längre...Kyckling har fått nån bismak som jag kan må illa av likaså fläskkött å blandfärs...hua va illa det kan smaka...
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass