Inlägg från: lilarina |Visa alla inlägg
  • lilarina

Gbp=Gastric bypass

Hjärtat 2005 skrev 2008-12-20 15:45:34 följande:

förresten... vägde mig idag...-35 kg!!!!!-15 bmi enheter!!!!Snart är jag "bara" överviktig inte FET!!! ( ½ bmi enhet kvar..) *s*Trevlig helg på er!Kram
    hej gums,,,jag har me syndat me lite chips idag,,hihi
    jag träffade malin från storfors,när vi handlade julklappar,hon fick chocken när hon fick reda på att kent va kent,,hihi hon kännde inte igen han,,,hur mår du annars,,,
    kent har nu stannat upp lite efter 52kg viktnedgång,,
    önskar dej en go jul från oss alla
    kram kram
  • lilarina

Hjärtat 2005 skrev 2008-12-20 17:11:03 följande:

lilarina skrev 2008-12-20 16:00:40 följande:
    Heeej gums!Allt är bra förutom att lillan har magsjukan... får hoppas att det är lindrigt å att vi slipper få det..Har ju tappat 35 kg nu! Det är såååå gött! Hur går det för dig? Va skönt att det har stannat av lite för Kent, hur går det för Malin då?Ha en trevlig jul ni oxå, så får vi fixa en träff efter nyår!!!Kraaaaaaaaaaaaaam
    hej vännen jo här är allt upp o ner så här innan jul,,,
    jag blev ju nekad ers från försäkrings kassan,,så här innan jul står jag utan ersättning,,,min farmor har dött,,
    jo det e möe nu,,,men en dag i taget tar vi..
    är hon sjuk igen lilla stumpan,,hoppas du klarar dej ..
    duktig du e,,,herre gud man känner inte igen dej säkert,,,jo jag har nu tagit 30kg,,,känns gött men ovärkligt,,kan inte fatta att det e mej jag ser i skyllt fönstret,,hihi.
    ja malin har tagit 20 kg jätte skillnad på henne nu,,,kul,,
    ja vi får försöka fixa en träff efter helgerna .
    sköt om dej kramar i massor från mej o gubben kram kram
  • lilarina

önskar er alla en riktigt god jul sköt om er,
    kramar i massor från mej

• lilarina

hej otroligt villken skillnad,bra jobbat,verkligen kul att se före o efter bilder,
    kram mej

MelvinMeja skrev 2008-12-28 14:49:24 följande:
    Hur gör jag så att andra kan titta på mina bilder?
  • lilarina

hej brudar
    även jag vill skicka styrkekramar till er som flyter,
    visst e det skitjobbigt vissa stunder,,men som sagt det är för något gott,se det som en ny start på livet,det blir som en avgiftning från allt,,,
    stå på er klarade jag det klarar vem som hellst det,,,
    ja sp klart jag fuska nån gång,jag åt nån läkerol bara för att få nån annan smak,ett glas fil drack jag bara för att jag va så trött på det söta,saknade surt,hihi knäpp man kan bli,,

jag flöt en period i 2veckor men hamnade på sjukhus o fick avbryta allt,,det enda jag längtade efter dom 2veckorna va limp smörgås med kaviar(inte bland favoriter annars)
    sen flöt jag mina 3veckor,då gick det bättre,,
    sköt om er alla
    tycker ni är gör duktiga,
    kram mej

• lilarina

Sparkle skrev 2008-12-30 06:10:30 följande:

Jag e med i 70kgsklubben 79,9kg stanna vågen på idag -23,1kg..
    grattis
  • lilarina

hej
    åh va kul att höra,,,precis samma här har med funderat på varför dom säger så.kommer vi se sjuka ut när vi nåt det mål vi vill nå.
    jag hoppas med på att gå ner ca20kg till.konstigt,,dom ser ju inte sjuka ut,varför skulle vi göra det,,

jag måste få fråga innan jag tappar vettet med, hihi
    tappar ni hår,,jag tror jag snart blir flintskallig,,herregud bara rasara av,vågar inte klippa mej just nu,när man duchat ser det ut som man lånat hundebs hand duk,,nån mer?
    sköt om er alla
    o önskar er ett riktit gott nytt år,
    kram mej
    livet från ljusa sidan skrev 2008-12-30 23:07:58 följande:

Är det bara jag som stör ihjäl mig på "kompisar" som säger, nej nu behöver du inte gå ner mer. Du är så fiiin som du är nu. Herregud, du kommer se sjuuuk ut om du går ner så mycket som du säger att du vill gå ner. SÅ mycket kan du inte gå ner. Jag har gått ner hälften av min övervikt och drar fortfarande runt på dryga 20kgs övervikt, nej jag kommer inte se sjuk ut jag kommer vara normalviktig! Är det fler än jag som får höra sånt här?? Blir faktiskt ledsen att folk inte kan glädjas med en utan alltid måste försöka trycka ner en.
  • lilarina

Peand villket minne du har vännen,japp jag e op 15septeber,,
    ja vi får väll se vad hårlös jag blir av detta,en dag i taget,
    sköt om er alla kramar från mej

• lilarina

Felicia6 skrev 2009-01-01 21:04:24 följande:

Gott nytt år alla! Hoppas ni hade en jättebra kväll igår
    otrolig,kollade dina bilder,,hoppas det inte gjorde nåt..
    jätte skillnad.kul att se andras kort,före o efter,
    bra jobbat,kram mej
  • lilarina

hej hej
    vi som blev op i torsby fick ingen kateter,då dom vill att man ska upp så fort som mäjligt efter op.
    ¨men du kanske fått den informationen på ditt sjukhus,då ska du lyssna på dom så klart,kanske olika på olika sjukhus,,kram mej

sussiesnus skrev 2009-01-02 14:56:29 följande:
    Susiepie: Vad fin du är, har kollat lite på dina bilder. Och vikten håller sig ff efter 6 år? Låter bra tycker jag...Usch det där med kateter oroar mig mycket. Vill INTE ha kateter... Man kan inte undkomma det va??? En stor skräck!
  • lilarina

hej hej brudar,,jag tycker det e svårt att veta vad mycket man ska äta,räcker det,eller blir det för lite,,jätte svårt
    jag blir inte hungrig,mår illa tycker det e jobbigt att äta när man inte är hungrig o mår illa,,jaja jag vet att jag skulle ha detta som jobbigt,mer som känner samma sak,,en dag i taget,
    kram mej

• lilarina

sussiesnus skrev 2009-01-04 00:12:43 följande:

Vill inte sova... imorgon börjar jag flyta... :(
    hej bruden vill bara stötta dej i ditt flyt,stå på dej,vi lider med dej,men snart börjar ett nytt liv,se framemot det så går veckorna förvånadsvärt fort,,o du kommer bli så stolt att du klarade det,,
    kram på dej
  • lilarina

hjälp
    idag har jag sååå ont i magen under bröstet,svider o molnar hela tiden,har bara druckit idag,vågar inte äta detta e inge gött..
    kram mej

• lilarina

hej hej alla brudar,grattis till alla tappade kilon skit duktigt ju

• lilarina

hej hej alla vänner,
    justmystica jag hade med kudden,,gött att ha nåt som luktar hemma :)
    hade även med mej mp3 med musik,,nu hade jag turen att ha en trevlig rums kamrat,,men annars är den sällskap kanske när natten kommer, stort lycka till
    kram mej

• lilarina

hej hej
    jag har precis kommit på benen har legat i 2dagar,
    fick i förrgår sådana magsmärtor,ovanför naveln ner på vänster sida,,klara inte av att äta drack lite vatten o saft,,
    trodde min sista dag va kommen,,tvinna mej i sängen,,tog panodil o deklofenak(borde inte gjort detta men fick lite panik)somnade ifrån allt,sov från o till hela eftermiddan,kl 22 va jag upp en sväng,,kände mej lite bättre,,
    sov hela natten,dagen efter hade jag som träningsvärk.o ont,,
    ringde till torsby
    ojoj hon va inte glad att jag inte ätit o att jag tagit värktabletter,,,
    men tyckte jag skulle åka in akut nästa gång..trodde det va det grova brödet jag åtit,blev ju lika när jag åt banan,,

så jag hoppas det aldrig händer igen,,men då åker jag till akuten
    (man vill ju inte åka in i onödan)

har nån annan haft ont så i magen,?
    vad gör ni?

sköt om er,
    kram mej

• lilarina

stort stort grattis,,
    åh va gött,,,får man fråga när du op dej,
    kram mej

• lilarina

stort grattis till dej,,villket jobb fantastiskt,
    ett helvete efter op.varför?
    kram mej

• lilarina

Hjärtat 2005 skrev 2009-01-09 09:05:41 följande:

lilarina skrev 2009-01-09 06:43:03 följande:
    Hej gums!Men....har du haft så ont? Stackare... har du ätit ngt du inte tål? Vem pratade du med i Torsby? Jag tror jag kan gissa vem, på svaret du fick ... Mår du bättre? Nu måste vi titta på ett datumför träff!! Tycker du inte det? Här är allt bra! Har börjat tappa nu igen, har stått still ett tag nu över julen.. Hur går det för dig? Å Kent? Stor kram från mig!
    hej vännen
    jag tror det va det jättegrova brödet jag ätit ett tag,blev nog för maffigt,,,
    jo du gissar nog rätt.... : )
    nu idag mår jag bättre.lite rädd att äta måste jag erkänna.

jo vi måste kolla datum,, pratade med anneth häromdagen,

jo kent har gått upp 2hg,,,jippi
    jag har gått ner ett kilo under jul gött,
    gött att höra att du mår bra,
    vi kan väll höras av,
    kolla av lite om man kanske kan ta en träff i februari kanske.
    kramar i massor från mej
  • lilarina

gomorron alla
    vill bara grattulera alla som fått en tid,
    en tid till operationen som kommer att få en börja leva igen,,
    en ny chans i livet,
    stort gtattis,
    kram mej
    önskar alla en trevlig helg

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass