Gbp=Gastric bypass
En liten fundering. Risgrynsgröt i dessa juletider hur har det fungerat för er efter op?
Mikalala: Skönt att höra att det löste sig och att resan gick bra.
En liten fundering. Risgrynsgröt i dessa juletider hur har det fungerat för er efter op?
Mikalala: Skönt att höra att det löste sig och att resan gick bra.
Önskar en god fortsättning på helgen.
Här går det bra efter min op. Vill önska alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år.
Ny års firandet gick bra med en liten dumping känsla men gick över fort.
Men tyvär kunde det nya året fått börja bättre. Barnen har börjat insjukna i magsjuka. Inte roligt. Håller nu tummarna för att jag ska slippa.
Nu har det gått 4 veckor sen min op.
Jag har sakta börjat hitta mina rutiner och är in här nästan varje dag och läser och får tips om smått och gott som jag inte tänkt på.
Har idag börjat jobba igen efter min sjukskrivning och det känns som att det ska fungera med mina nya rutiner. Skulle egentligen ha börjat i måndags men fick magsjuka natten mot söndag, inte kul men vad kan man göra när övriga familjen är sjuka.
Har sen jag började med flyt tappat ca 15 kg. Vilket motsvarar ca 25% av min övervikt. Det känns otroligt.
xcuseme skrev 2009-01-12 15:19:11 följande:
justmystica skrev 2009-01-19 10:04:19 följande:
Hej!
Jag har en fundering. Hur många av er har drabbats av njursten och vad har ni fått för råd för att undvika nya anfall?
Själv har jag nu haft några jobbiga dagar med anfall.
Tacksam för svar