Inlägg från: Blackbutterfly |Visa alla inlägg
  • Blackbutterfly

Gbp=Gastric bypass

*hoppar oxå in på nya tråden*

Peand: Jag bor i stockholm....har fått tid för kirurgmöte på st:göran OCH på SÖS....har hört att det är relativt korta väntetider där...hoppas hoppas!!

• Blackbutterfly

jenny jens skrev 2008-12-22 14:19:59 följande:

nu har jag fått ett operations datum!!! är trotts allt väldigt glad över detta trotts att jag många gånger undrar ..... jag ska opereras den 19 januari !!!! nice !! kram på er alla!!!
    Åååhh...verkligen GRATTIS!!! Vilket sjukhus blir det på??

• Blackbutterfly

jenny jens skrev 2008-12-22 21:40:44 följande:

blackbutterfly:: jag gör operationen i hudiksvall.... känns skönt att få datumet satt då blir det mer verkligt på ngt sätt.... ha det bra... sov gott... kram jenny
    Ja det förstår jag....
    Längtar tills man själv fått open godkänd och har ett datum att suga på!!

Sov så gott...
    Kramar/Sandra
  • Blackbutterfly

Ni är så duktiga tjejer!!
    Läser här inne varje dag!!

Nu är det inte långt kvar tills jag ska träffa kirurgen....ska till sjukhuset för att ta prover den 14:e nu och den 21:a är det dags för kirurgmötet!! *nervös*

• Blackbutterfly

medow skrev 2009-01-07 10:11:17 följande:

Blackbutterfly skrev 2009-01-07 09:56:51 följande:
    Lycka till håller tummsen för dig.
    Tackar tackar!!
  • Blackbutterfly

Miss Emelie skrev 2009-01-07 10:33:04 följande:

kommer in och skryter lite. Har idag 10 kg kvar till målvikt. känns helt sjukt att säga. istället för 63 som jag hade ibörjan. kan bara beskriva det som sjukt.
    GRATTIS till dig...måste kännas underbart!!
  • Blackbutterfly

Hej tjejer...idag har jag varit på St:Göran och tagit prover inför kirurgmötet nästa ons.....usch, jag är riktigt nervös!!

Caropia: härligt att du kommit igång på dietistskolan nu....måste kännas skönt! Hoppas att du får open inom 2 månader...

• Blackbutterfly

caropia skrev 2009-01-14 19:10:13 följande:

Svar på #1065Det kommer gå bra ska du se Ska hålla tummarna ordentligt för dig! Hoppas jag får veta snart bara men läkaren hade ju sagt februari/mars så då får jag väl tro på honom!
    Tackar...
    Men om det är dags för op i feb/mars, då borde du ju faktiskt få veta snart....hoppas hoppas det blir så fort som möjligt!!
  • Blackbutterfly

Anna sol: Hmm...skulle nog gissa på 26...
    JÄTTEFINT kort!!!

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass