Inlägg från: jenny jens |Visa alla inlägg
  • jenny jens

Gbp=Gastric bypass

hej allesammans !!
    nu har jjag äntligen fått veta att jag ska få göra operationen i januari... var på inskrivning på kirurgen i torsdags (den 18 dec)... det trista är att jag inte vet ännu vilket datum det blir i januari... tidigast blir det 14 januari..... är först i kön inför nästa år... känns riktigt bra !!!

är dock jätte nervös... är livrädd att jag inte ska vakna efter operationen.. tänker på mina barn... tanken att inte få hålla om dem ngt mer... den är hemsk...
    får försöka att hålla mig till possetiva tankar !! och hoppas att det går bra!!

många kramar jenny

• jenny jens

nej det är inte alltid det hjälper... men samtidigt så är det inte bra att leva med den vikt man har i dag heller... inte direkt bra för kroppen.....det är ju mest för mina barn dock.. det man ser framför sig i framtiden med tt leka med dom obehindrat och med en massa ork !!! dit längtar jag !!!
    kram jenny

• jenny jens

god morgon på er !!!

grattis på dig hjärtat 2005!!! vad kul för dig !!!
    längtar själv tills jag kan komma dit !!!

och trinity 78... självklart gör jag det för min egen skull men dock mest för mina barn.. det är precis som FH mamma säger at det återspeglar sig till barnen när man mår bättre med hur man ser ut....

kram jenny

• jenny jens

nu har jag fått ett operations datum!!! är trotts allt väldigt glad över detta trotts att jag många gånger undrar .....
    jag ska opereras den 19 januari !!!!

nice !! kram på er alla!!!

• jenny jens

blackbutterfly::

jag gör operationen i hudiksvall....
    känns skönt att få datumet satt då blir det mer verkligt på ngt sätt....
    ha det bra... sov gott...
    kram jenny

• jenny jens

jag ska köra med nutrilett jag med... min dietist sa att jag skulle lägga till en halv liter mjölkprodukter för att komma upp i likvärdigt näringtitag som modifast.... 4 påsar om dagen sa hon....
    kram jenny

• jenny jens

GRATTIS jenn06

samma dag som mig då !!!
    skönt att kunna äta av julmaten ...

kramar jenny

• jenny jens

GOD JUL !!!!
    ha en bra dag allesammans !!!!!!!!!!!!!

många kramar jenny!!!

• jenny jens

min dietist har sagt att jag ska hålla mig till nutrilett + en halv liter mjölkprodukter om dagen om jag väljer dessa man skakar själv....men inget annat bara flytande !!

kramar jenny

• jenny jens

herj på er... ja nu till veckan är det dax för mig att börja flyta... hoppas dessa 2 veckor ska gå bra....
    kramar jenny

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass