Jennnie skrev 2009-01-07 19:47:25 följande:
Kan bli lite trött på folk som kommer med att de får pekpinnar osv, varför äns fråga här om man inte vill höra? Då behöver man ju inte äns fråga utan det är bara att göra... Jag menar här samlas vi som har gjort eller ska göra en viktoperation, vi är inga läkare på något sätt utan kan bara svara efter det vi har fått veta och egna erfarenheter. Det är klart att vi skulle kunna svara sup skallen av dig, det spelar ingen roll, eller ät upp en stor daimtårta osv. Men sanningen är ju att vi alla har varit/är överviktiga, och det finns en anledning, väljer man att göra en viktoperation så finns det en anledning till att man behöver göra det, och då kan man inte räkna med att leva precis som förut. Och att vi då säger att man ska vara rädd om sig, betyder det att vi kommer med pekpinnar./Jennie som säkert isådanafall kommer med mest pekpinnar här.
jaha.. och då tror du att jag skulle supa skallen av mig bara för att ni sa det här eller??? eeh.. ja.. just ja.. halleluja..
och kalorier vet jag mycket väl att det finns i alkohol åxå.. men jag oroar mig inte för dessa kalorier faktiskt.. man måste ju få njuta av livet åxå! och kunna leva normalt åxå.. så gott det går... jag tror inte att jag går upp i vikt av 1 glas vin lixom.. ville bara höra va ni andra drack eller gjorde första gången.. å inte bli uppläxad som en 10 åring ungefär.. jaja.. så går de när man frågar.. haha.. jeeeeesus
ja.. jag ska då gå på en jävligt rolig fest och ha jävligt roligt.. full or not.. men vin ska jag då tamigfan dricka! och dumpar jag så dumpar jag.. dör jag så dör jag.. men jag hade iallfall roligt till sista sekunden av mitt liv! å de va det värt!!