Gbp=Gastric bypass
Måste bara fråga er som fått problem med tänderna, är det kopplat till operationen?
Hur i så fall? trodde det snarare skulle bli bättre iom att man äter mindre godis och sånt skit.. Har redan massa problem med tänderna
Måste bara fråga er som fått problem med tänderna, är det kopplat till operationen?
Hur i så fall? trodde det snarare skulle bli bättre iom att man äter mindre godis och sånt skit.. Har redan massa problem med tänderna
Åh varför ska det vara så jäkla svårt att sluta röka för?
Kämpar som attans med rökat men det gå skitdåligt, nu börjar det bli dåligt med tid, minst en månad innan op måste jag ju sluta!!!
Blir så arg på mig själv att det ska vara så svårt
Weeee har inte rökt på 2 dar nu!!!!
Nu är det bara flytet jag fasar lite för..
Undra hur lång tid det ska ta innan man får trägga en dietist?
Är ju högst 2 månader tills op får nog ta och ringa dom och fråga hur det går...
Funderar på när man ska flyta... Vad är minst äckligt av alla soppor (ja jag är lite negativ men har så svårt för soppor) har provat naturdiet choklad och nån med kaffesmak dom var helt okej men det kan man ju inte leva på i flera veckor..
Vilket märke har ni gillat bäst? Är lite orolig hur det ska gå det här
Imorgon ska jag ringa ssk på sös och se hur det går, har inte hört nåt sen jag var där 25/11... Borde ju få komma och träffa dietist och få ett datum snart tycker jag!
Hur lång tid innan fick op-datum?
Tack för alla svar på min flytfråga förresten