• jenn06

Gbp=Gastric bypass

yiieee... fått ny op tid 19/1 blir det.... gud vad glad jag blev när hon ringde....

fast jag blev lite skeptisk då hon frågade varför jag hade bokat av den tidigare op-tiden...åhh blir tokig, men förklarade det hel snällt och hon verkade lite frågade...
    så jag undrar hur det egentligen var... men sak samma nu har jag ny tid och kan äta god jul mat innan :)

• jenn06

börja flytande , åååhhh mår så illa & jisses vilken tur gubben min inte är hemma.. hur fan skall jag klara av 3 veckor till & magen helt galen...

• jenn06

tack för alla posetiva tankar...

har beställt en jädrans massa böcker som jag skall läsa, speciellt på nyår när alla skall äta sina goa måltider..måste tänka på annat..

• jenn06

En allmän fråga när ni flöt,
    blev era läppar torra?? & sprang ni på toa och kissa var och varannan timme??

• jenn06

Tea75-
    okej, bra att veta, blir sååå trött på det,
    nej, jag måste åka och köpa mig lypsyl.

• jenn06

peand- okej, bra att veta.. kan inte vara ifrån toan, var & handla lypsyl förut åh det blev gasen i bott det sista för jisses.. Skönt att det förhoppningsvis blir bättre..

livet från ljusa sidan- ut & åka långfärdsskridskor, sedan arbetar jag natt, åh så skall jag äta en underbar måltid bestående utav allevos bannan & hallon ;) Smaskens (får göra det bästa av situationen)

• jenn06

så nu har jag flytat i ca 1 vecka -5,1 kg :)
    men midjemåttet ökat med 3cm :( men antar att kroppen ändrar sig annars så var det någon cm här och där..s¨nu bara 2 vecklor kvar..åhh vad jag längtar efter riktig mat..

• jenn06

jennie- förmodligen eftersom jag precis haft mens..
    fast det blev lite deppigt i morse vid mätningen...

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass