Inlägg från: jossan01 |Visa alla inlägg
  • jossan01

Gbp=Gastric bypass

Hallå hallå, lääängesen nu.. Hoppas nu har haft en underbar jul, är smått förvånad, första julen som jag inte gått upp i vikt.. drygt 52kg lättare på mindre än 10 månader, är nöjd... ha det bäst flickisar

(¯`°?.¸♥Gastric Bypass opad-08♥¸.?°´¯)
  • jossan01
    Anna Paulita skrev 2009-01-08 20:00:24 följande:
    Missa inte 4:an+ nu. Big Medicine kl 20.
    Hua.. Jag klarar inte av att se program om op, mår så piss dåligt.. Känns som att jag äter åt skogen för mycket (fast att jag vet att jag äter som jag ska) och är liiiivrädd för att jag ska gå upp..
  • jossan01

Som säkert många av er vet fick jag min PCO diagnos 2006... NU ÄR PCOn SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN!!! Alla mina hormonvärden är kanonfina.. Och ägglossning har jag dock inte varje månad men det kan ju ta tid innan kroppen är helt i balans.. Jag är bara sååå lycklig

• jossan01
    justmystica skrev 2009-01-17 15:48:25 följande:
    Grattis jossan01!!! Det är ju fantastiskt bra! Jag hoppas att ni försvinner också.
    Tack, känns helt sjuk... Flera år med horomstimulering för äl och för att kunna få ett knyte och nu fungerar jag för egen maskin, helt gaaalet.. Men bebisar får vänta jag ska ner mina kilon jag har kvar drygt 4kg...
  • jossan01
    Jenny N skrev 2009-02-01 12:26:28 följande:
    mamma2002 skrev 2009-02-01 12:12:20 följande: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Är det många som ska /har opererats på Södertälje sjukhus?Bara lite nyfiken :)¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Jag ska opereras på Södertälje, blev godkänd i onsdags så när operationen blir vet jag ännu inte, ska träffa dietisten 10/2 och sen ska op tiden komma.
    Åhhh Sven Bringman är heeelt underbar. Är oxå opad där. Väntar på tid för ett års kontroll
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass