Inlägg från: myskatt |Visa alla inlägg
  • myskatt

Gbp=Gastric bypass

Hittade en mindre smickrande bild på migsjälv i mannens telefon här om dagen.

63kg skillnad. Jeans i stl 56 som störst och nu 32/32. Lee jeans .

Mamma till ~ Tilde ~ 051202 ~ myskatt.com
  • myskatt
    Mrs Kaffelatte skrev 2009-02-01 09:21:22 följande:
    Myskatten:Man har rätt till ett snaskarsle.. Du är så vacker min vän men det vet du att jag tycker. Puss!!!
    Hörru, jag kan inte ens uttala detdär ordet utan att gapflabba
  • myskatt

Felicia
    Skitsnygga byxor ju .

Tokshopade jag med igår. Nya träningskläder. Helt jäkla sjuk att jag kan gå in på Stadium och köpa kläder i stl 38 :-O. Får däremot pikar från min PT att jag minsan inte ska bli en sån som måste ha dyra kläder för att öht kunna träna. Bah säger jag bara! Mysbyxorna från Gekås och det slitna topen från HM kommer hänga med så länge de håller.

• myskatt
    Mrs Kaffelatte skrev 2009-02-04 21:41:56 följande:
    Betty Boop skrev 2009-02-04 21:36:53 följande: Alltså jag drack inte en droppe förrens efter 6 månader. Då provade jag lite vin. Sen under höstan började jag som vanligt festa igen.Skillnaden är att nu dricker jag 2 glas vin eller 2 cider och blir jävligt snygg...
    *håller med*
  • myskatt

Jag har problem med maten *suck*. Har vart toksjuk denna vecka med 40 graders feber och prblem med lungorna. Har nu fått antibiotika men har knappt ätit något sen i helgen. Pillar i mig en macka var 4e timma på sin höjd. Inte en morgongröten går ner, 1/4 kanske.

Nu när lungorna börjar läka hostar jag massor. Finns både det ena och det andra som vill upp. Hostar tills jag kräks (inte för att jag kan kräkas, bara hulkar) trotts maxdos Mollipect per dag.

Vi som ska till Sälen på söndag . Kan inte gå ut i minusgrader utan att lungorna strejkar. Men men, bara att komma bort är skönt, sen får jag se vad jag kan göra där. Vill prova skidåkning. Har aldrig stått på ett par skidor men nu fasiken ska jag prova!

• myskatt

Ingefära *check*

Vi är där sön-sön. Kan man få en timmes skidskola . Tänkte hyra en dag och se om jag gillar det. Ska hyra till Tilde också, hon kanske vill åka när hon ser kusinen göra det.

Vi har hyrt en stuga i Tandådalen. Min morbror har dock en stuga i Stöten så vi kanske åker förbi på skotern.

• myskatt

Kåvepenin är INTE kul! Så fort jag tar en tablett blir jag däckad i illamående vilket har lett till att jag knappt ätit något på tre dagar.

Allt vad kostråd heter är lagda åt sidan. Billys panpizza, blåbärssoppa och digistivekex har jag ätit till middag. 45 min efter avslutat mål ska nästa tablett intas. Tror jag lägger mig för natten...

En dag till bara måste jag dra mig igenom. Fick inte ge upp kuren förens det gått fem dagar, vid denna tid imorgon. -3 kg visar vågen de senaste fem dagarna .

• myskatt

Jag har fem kg kvar innan jag är halv . De sitter där de sitter och vill nog inte flytta på dig. Snarare går jag upp iom att jag vill öka min muskelmassa.

Min dröm är en bukplastik, den borde ta bort se sista kilona .

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass