Gbp=Gastric bypass
Är det någon som har något tips med vad jag kan äta för att dämpa mitt illamående. JAg blir GALEN.
Tack det ska jag prova. Jag ska ta och ringa kirurgen och fråga vad jag kan ta. Är det vanligt med illamående efter open?
Nu har jag pratat med kirurgavd. Vi kom fram till att jag har nog fått tillbaka min magkatarr. Jag åt 40mg omeprazol innan op och slutade med dem efter. Har mått bra fram till för ett par veckor sen. Hon frågade om jag hade halsbränna och det har jag ju. Ska börja med mediciner igen och se om det hjälper. Även om det inte är så roligt om jag har fått magkatarr igen så får jag ju ia alla fall en förklaring på varför jag har mått så illa.
Ejnie skrev 2008-12-18 12:54:20 följande:
Det här med tänder efter open är inget roligt. Fick åka in akut i måndags med enorma smärtor. Det visade sig att jag hade karies som hade gått ända ned i nerven så det var bara att påbörja en rotfyllning. Sen hade jag ytterligare ett stort hål. Det blir ju nästan gratis. Kul jul. Ska göra en riktig undersökning i jan för att kolla så jag inte har ännu mer att göra.
caropia skrev 2008-12-19 18:54:24 följande:
God Jul på er allesammans!!!!!!!!
Halloj på er. Hoppas att alla har haft en bra jul. Själv så har det varit jätte bra. Ingen dumpning på julmaten. Det känns skönt. Satt och räknade lite och upptäckte att jag har gått ner mer än hälften av det som jag vill gå ner. Och detta är bara på 4 månader. Det har ju saktat av en del nu men det går ändå nedåt.
Nu är det bara 1,3kg till så är jag med i 80 kilos klubben. Jag längtar. Det var sååååå längesedan.
Nu har jag äntligen fått lagt in lite före och efter bilder.
Jag la in det i mitt bildgalleri under starka bilder. Vad konstigt. Vad kan jag ha gjort för fel.