Inlägg från: Floppan67 |Visa alla inlägg
  • Floppan67

Gbp=Gastric bypass

Kastar mig in i tråden efter att ha läst och kollat runt ett tag. Efter en del påtryckningar fick jag igår hemskickat en tid för informationsträff och enskilt möte med läkare. Jag hoppas jag får en tid för operation efter att ha träffat läkaren. Ska dit den 6 februari, är sååå spänd och förväntansfull inför detta.  Det har varit en kick att läsa om era fantastiska viktminskningar här.... ni är så duktiga!!  

(¯`°?.¸ ღ♥ ~längtar efter ett lättare liv~ ♥ღ¸.?°¯)
  • Floppan67

Blir orolig när jag läser att ni får vänta ett eller flera år på operation efter informationsmötet, jag har inbillat mig att man kommer till nån månad efter mötet med läkaren. Jag har redan väntat i ett år och har fått datum för info och enskilt samtal med läkaren. Nån som blivit opererad i Landskrona och vet deras rutiner???

• Floppan67

Var på information och fick träffa läkare idag angående eventuell operation. Blev godkänd och kommer att få min operation, men tyvärr är det fortfarande lång väntetid trots förtur. Minst 6-12 månader till att vänta. Läkaren tyckte att vi skulle fortsätta med babyverkstan som vi påbörjade förra året (men fick två missfall) och se vilket som kommer först...baby eller operation... så nu får vi låta ödet ta över vår värld. Den som överlever får se...  Fundersam

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass