Inlägg från: Sparkle |Visa alla inlägg
  • Sparkle

Gbp=Gastric bypass

VA bra.. Satt o funderade sjäv på om jag skulle gjort en ny

• Sparkle

solhumlan..
    50kg e inte dåligt pinkat ändå..

Själv så är jag halvvägs nu till BMI 25..

• Sparkle

åh var på hmförut idag.. hittade en skepparkavaj i ull.. STL 44 ojojoj.. så längesen det var..

• Sparkle

Maddisen80 skrev 2008-12-21 20:01:59 följande:

Grattis att du kunde ha de
    tackar.. o ja jag köpte den så jag kan känna mig lite snygg under viktnedgången hihi..
  • Sparkle

hejhje..,
    Åt en väldans liten portion me julmat... men jag vart så mätt så mätt.. fick äta julbord ggr 2 igår.. Provade lax hemma hos mamma men den funka inte alls

• Sparkle

Jag e med i 70kgsklubben 79,9kg stanna vågen på idag -23,1kg..

• Sparkle

livet från ljusa sidan skrev 2008-12-30 23:07:58 följande:

Är det bara jag som stör ihjäl mig på "kompisar" som säger, nej nu behöver du inte gå ner mer. Du är så fiiin som du är nu. Herregud, du kommer se sjuuuk ut om du går ner så mycket som du säger att du vill gå ner. SÅ mycket kan du inte gå ner. Jag har gått ner hälften av min övervikt och drar fortfarande runt på dryga 20kgs övervikt, nej jag kommer inte se sjuk ut jag kommer vara normalviktig! Är det fler än jag som får höra sånt här?? Blir faktiskt ledsen att folk inte kan glädjas med en utan alltid måste försöka trycka ner en.
    Ån så länge har jag inte hört nåt sånt *peppar peppar* dom vet vad jag vill gå ner till o det tycker dom är bra.. nu har jag typ tappat hälften än så länge o har varnat lillsyrran att ev kommer hennes garderob vara tom när jag kommer ner till hennes stl. Det gör inget då har jag ju en anledning att säga tillsabmon att få köpa lite nya kläder.. VAr hennes kommentar
  • Sparkle

Vad konstigt att alla läkare säger olika egentligen.. Tänkte på reduktilen som ni pratar om.. Min husläkare skickade mig vidare utan att ens ha frågat mig om jag ville prova det.. Det enda han fråga var är du säker att du vill detta? Jag svara ja det är det.. har funderat i ett par år nu..
    Blev skickad till kss kirurgen som tyvärr hade fullt upp o de skickade mig vidare till sophiahemmet. Varav den läkaren sa har du provat några mediciner för viktnedgång? Svarar nej och jag tror inte att dom fungerar så där jättebra. Varav han svarar mig att han höll me fullt ut, ett par kg ner o sen när man slutar så går man upp dom o lite till plus en massa biverkningar sa han oxå.

• Sparkle

Peand skrev 2009-01-03 09:14:51 följande:

Ja jag kommer, men det är väl en 16-17 kilo kvar innan jag är på "rätt sida" och med i klubben. Men jag kommer under våren...Ni som äter mitt val kvinna eller liknande, hur sväljer ni dem? Alltså delar ni dem och i så fall i hur många bitar? Själv är jag supernojig med att något ska fastna och nästan pluvriserar dem innan jag sväljer dem vilket är liiiiite knöligt. Så jag tänkte att någon kanske kan berätta hur stora bitar de törs svälja och så kanske kanske jag törs prova
    Jag sväljer mina kalktabletter (stora som hästpiller eller ja nästan ) o du o jag opades väl nästan samtidigt.. dom har inte fastnat än iallafall.
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass