Inlägg från: sininen |Visa alla inlägg
  • sininen

Gbp=Gastric bypass

Tack vänat. Någon fler? Hur länge har era platåer varat?

• sininen

Felicia, okej, tack. Jag hoppas att jag ska slippa vänta så länge dock innan det lossnar.

Nudelbumsan, du är fantastiskt snygg.

• sininen

Nudelbumsan, vad tråkigt att hjärnspöken ska behöva ställa till det. Jag håller med sussiesnus, var dig själv och försök koppla bort hjärnan lite. *peppa peppa*

Grattis Peand!

• sininen

Ehm, om jag minns rätt så ska man inte borsta tänderna efter man kräkts. Man måste vänta en halvtimme eller så. Just för att det kan fräta på tänderna också.

• sininen

Åh, det är nog ingen fara för dig än. Men det är bra att försöka gurggla vatten så att det bli basiskt i munnen igen innan man borstar dom.

• sininen

mamma2002, första dygnet var inte alls roligt. Magen var uppspänd och det spände i den. För min del hade jag dock mer ont i skulderbladen och i nyckelbenen. Dom blåser upp hela magen för att komma åt så då blir det lätt tryck på överkroppen.

• sininen

Åh, den sorben ska jag testa! Lät supergott. Tack för tipset.

Mikalala, visst är det så att hjärnan tar lite extra tid på sig att fatta att man inte är så stor som man var innan. Jag väger själv 90 nu men känner mig lika stor som jag var när jag vägde 107.

• sininen

Välkommen till andra sidan LykkesMamma!

Det är så i början. Energin tryter lätt. Jag hade också sånna perioder att jag kunde bli kritvit i ansiktet och behöva sätta mig ner en stund. Det går över sedan.

Jag skulle äta flytande mat i en vecka och sedan mat med mjuk konsistens dvs puremat i tre veckor efter det.

Krya på dig!

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass