Gbp=Gastric bypass
Hahaha. Jag sitter och retar mig på att jag, trots att jag har ett stycke bebis i magen som spänner ut huden, har häng längst ner.
Kan ju bara gissa på hur mycket jag kommer reta mig på hänget sen då.
Hahaha. Jag sitter och retar mig på att jag, trots att jag har ett stycke bebis i magen som spänner ut huden, har häng längst ner.
Kan ju bara gissa på hur mycket jag kommer reta mig på hänget sen då.
Sitta med benen i kors är underbart men fasiken vad det sliter i fogarna!
Inte bra för kroppen att göra
Men man känner sig lite hetare när man gör det
Mitt nya favoritmellis just nu är naturell yoghurt med hackade nötter, solrosfrön, hackad aprikos och skivad banan på.
Fett, proteiner och mjölkprodukt på en och samma gång
Och det håller igång magen bra.
Är jag konstig som kan äta tre stycken knäckemackor på en gång? Det funkar ju inte alltid och jag skulle inte pressa i mig dem om jag känner att det tar stopp, men jag KAN äta tre när jag är riktigt hungrig. Jag kan inte ha mycket pålägg på då utan bara ett tunt lager med typ kaviar eller någon mjuk/bredbar ost.
Apropå det där med att dumpa på socker:
Jag kan vissa dagar bli dumpig på isbergssallad men äta tre-fyra godisbitar utan problem.
Nästa gång kan jag äta en halv godisbit och sen mår jag skit.
Yoghurt ska man tydligen kunna äta utan problem men jag får dumping av det nästan varje gång jag äter. Äter det i alla fall för att få i mig mjölkprodukter och för att det är förbannat gott *S*
Ibland är man lite dum
Magen växer och växer och jag är hungrig HELA tiden. Medan jag äter så sitter jag och knorrar efter nästa sak. Skitfjantigt.
Samtidigt mår jag jätteilla för att minimonstret ska sparka på magsäcken hela tiden.
Magsäcken och revbenen is the shit!
Hoppas h*n kommer ut snart
Hej alla.
Har inte orkat logga in här eller ö.h.t de senaste dagarna då jag varit så otroligt trött.
Har haft så mycket värkar och kroppen är slut just nu.
Men än är det inte dags för förlossningen. Bah.
Vill ha ut sötnosen nu. Vad jag än äter (utom morotsstavar) ger mig magont just nu för det är så trångt.
Får dumping av typ allt nyttigt men inte så mycket av det som är onyttigt. Asmysko.
Var på spec-MVC igår och hade då värkar var tredje minut men eftersom jag inte öppnat mig något så fick jag åka hem.
Läkaren sa dock att det kan sätta igång när som helst så jag hoppas att jag får klämma bebis till helgen.
MEN, det skulle inte förvåna mig om jag får vänta några veckor till heller.
Är konstant hungrig och sugen just nu.
Vet dock inte VAD jag vill ha. Morotsstavar med vitlöksdip är aldrig fel men lite väl fett kanske? Just nu orkar jag inte ens bry mig, bara jag får i mig nåt.
Allt luktar illa/fel och allt smakar illa/fel.
*gnisslar lite* Åååh va det är synd om mig