Gbp=Gastric bypass
Sitter här i Sälen och har inga bra förebilder. Hittade dock denna:

Det får iaf plats två av mig i den svarta skoteroverallen och vid maxvikt va det på håret att den gick igen.
Sitter här i Sälen och har inga bra förebilder. Hittade dock denna:

Det får iaf plats två av mig i den svarta skoteroverallen och vid maxvikt va det på håret att den gick igen.
Men, då va jag seg och startade inte mitt prövoår direkt efter gruppmötet i maj 2006 utan i nov 2006. Hade kunnat fått op sex månader tidigare om jag gjort det, var inte motiverad dock.
Prövoåret var det verkligen värt! Rent krasst tror jag att jag var bättre förberedd med ändrade vanor både när det gällde mat och motion än vad många andra. Jag gick trotts allt ner 16 kg på de nio månaderna.
Multivitamin, kalk, B12 var tredje månad, omega-3 samt Selica försöker jag komma ihåg att ta. Går bra på jobbet med fikarutinerna.
Järn blir det också vid mens för jag blöder så mycket.
Anna Sol
INGEN glor. Det har jag insett och är nu mer bosatt på gymet två-tre ggr i veckan
. Man ser fånig ut, speciellt om man tar i och gör övningarna rätt. Skit i det säger jag bara!
I Falun är det 3, 6, 12, 18 och 24 månaders koll. Jag va på min tremånaderskoll när det gått fem månader sen har jag inte hört ett pip.
Gick själv till VC för att ta prov på B12 och folsyra.
Visst ta, måste ta min spruta nästa vecka!
Ang köttbullar så äter jag fem stycken, en potatis, 1 dl grönsker (minst) samt sås.
Cider kan jag inte svara på, dricker inte alkohol. Men jag vet iaf en här i tråden som kan dra i sig både en och fem stycken
. Hon mår finfint.