Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Gbp=Gastric bypass

MelvinMeja skrev 2009-02-10 19:10:47 följande:

Någon som jag hjälpa mig. Har försökt att lägga in kort här på forumet men det går inte.
    Om du har de i galleriet så är de bara att kopiera och klistra in OM du har plus. Annars tror jag tyvärr inte att de funkar.
  • MissFörstånd

MelvinMeja skrev 2009-02-10 19:22:11 följande:

Jag har plus och provat att kopiera men det funkar inte. Ska prova igen.
    Hmm klurigt. de funkade så för mig förut, har inte plus nu så jag kan tyvärr inte kolla. hoppas du får fason på de.
  • MissFörstånd

Felicia, MelvinMeja - Jäklarns vad duktiga ni är! Ni är ju supersnygga!

Felcia - Ja de är inte lite skillnad heller

• MissFörstånd

Jag tror jag har bestämt mig för en operation. Jag vill också vara sådär snygg som ni alla här är! De är ju de jag drömmer om, varför inte försöka besanna min dröm?!

• MissFörstånd

Felicia - Jag vill också trivas med mig själv och inte skämmas. Jag skämms fr min dotters skull för att jag ser ut som jag gör också. Jag vill kunna springa och leka med henne och inte säga att jag inte orkar eller inte kan för att jag har ont i höfter pga övervikten. Vill kunna träna, men jag orkar inte så mycket nu. Kämpar dock med gympa men hur kul är de att hoppa när ALLT hoppar?!

• MissFörstånd

Felicia - Ja de finns ingen annan väg genom de här har jag kommit fram till. Jag har ju försökt med allt i ungefär 9-10 års tid. Ibland känner jag mig inte så stor, men när jag ser kort så inser jag hur hemskt de ser ut och hur långt jag faktiskt låtit de gå. När jag ser era före-kort så inser jag att de är faktiskt så jag ser ut nu. 116 kilo till mina 1,75 med ett bmi på 38, hemskt!

• MissFörstånd

Jag gjorde titthål och tog bort gallan för något år sedan och klart de är lite läskigt att bli sövd, men inget problem med ärren eller speciellt ont efteråt, åkte hem dagen efter op då.

• MissFörstånd

Godmorgon!

När man vill ha en remiss, ringer man bara till sin vårdcentral då och säger att man vill prata med läkaren eller att man vill ha en remiss skickad till kirurgen???

• MissFörstånd

lindarius - tackf rö ditt svar. Då ska jag ringa min vårdcentral och boka tid eller telefontid med min läkare.

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass