Inlägg från: mamma2002 |Visa alla inlägg
  • mamma2002

Gbp=Gastric bypass

På södertälje så ska man ha BMI minst 35, kanske skiljer sig mellan sjukhusen.
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Medow: Stort grattis till dig, det måste kännas underbart! Hur mycket räknar de med att du ska gå ner?

1975: De är ingen ide att komma tillbaka till sjukhuset innan 2år har gått. Inte heller säkert att de gör något åt din överflödiga hud heller.

• mamma2002

Så otroligt bra med tips här på denna sida! Jag känner mig super laddad Tack alla!

Man blir så inspirerad av era bilder, är inne ock kikar lite :)
    Det är några 3 veckor kvar till min flyt period börjar, snacka om att jag passar på att gotta mig en sista gång "LER"

• mamma2002

sussiesnus:

vad skönt att du fick en tid istället för att behöva lägga ut massa pengar själv! Måste kännas toppen! Lycka till:)

• mamma2002

Hur skiljer sig de olika sjukhusen från varanda när det gäller flyt perioden innan och efter op?

På södertälje vill de att man ska flyta 4v innan op och efter op ska man äta flyt 2v efter sen starta med pure kost vecka 3.

Hur har ni det! Längtar till den 17;e då ska jag börja flyta! JIPPI, då vet man att man är nära till "det nya livet"
    Är jätte nyfiken på slut resultatet dvs viktnedgången och allt däromkring.. Ork,tröttheten,fördommar, ja allt som fettman har med sig i sitt bagage.

Ha en super trevlig helög alla!!/ Lindus

• mamma2002

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jag tror att det är bra att forska och verkligen prata med läkaren och fråga , fråga, fråga 1000ggr om allt för att veta vad det är man ska genomgå. Detta är ju inte en enkel metod, har man provat allt? Vet man att detta är en metod som passar mig efter ALLA försök?
    Det går inte att ångra sig! Klart att man funderar och är nervös! Men jag har bestämt mig!

Kul att läsa om er alla som redan genomgått det hela! Stort grattis! Ni är super diktiga!

• mamma2002

jenn06!

Grattis kramar till dig!

• mamma2002

Mrs Kaffelatte;

Stort grattis till dig! Du är super bra !!!

Bilder gärna!! Inspirerar till 1000 :)

• mamma2002

Vampyria2:

Jag ska op i södertälje, jag rullade igång bollen från Vårdcentralen i Juli, med remissen från att gått på de 2 läkarbesöken + informations träff tills nu. Nästa vecka ska jag vägas in och starta min flyt period sen är det op om ca 5v.

Längtar sååååååå.!

• mamma2002

Myskatt:

Du ser strålande ut !
    Måste kännas toppen!

• mamma2002

Hejsan alla!
    Äntligen helg! hurra!!!!!!!

En fråga om VLCD vilket märke smak är att föredra?
    Vart hittar man bäst priser!
    Startar min flyt period på tisdag :)

Tacksam för svar! / linda

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass