Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gbp=Gastric bypass

jennie jag äter inte så mycket ,men går inte ner i vikt ändå hetoprovat alla viktminskningtabletter.lchf,gi metoden

• Maddisen80

grattis till eran viktminskningar och grattis caropia att du ha slutat rökt eller försöker

• Maddisen80

jag vill gärna göra en operation ,men jag får nog inte det efdtersom de anser mig inte som överviktig

• Maddisen80

Hanna91 nä jag har inte fått nån hjälp alls ,jag är med väldig deppig ,jag provade reductil men fick yrsellfall ,sen går jag upp i vikt fast jag inte äter så mycket, ingen hjälp med dietist om övervikt bara ibs,skrev till överviktsenheten i lund kanske få komma dec 2009

• Maddisen80

hanna nä de är inte bra, jag tänkte prova reduxin men vissa har fått bytt lever tack vare dem och de är inte godkända av läkemedelsvärket

• Maddisen80

Anna Sol jag varnade henne om du läser längre upp ,fick reda på av en kompis att vissa har fått bytt lever pga dem ,så man ska inte köpa dem ,jag trodde först att de va godkända

• Maddisen80

Anna Sol okis jo det är klart ,det va dumt skrivet ,men får hoppas att hon inte köper de , isåfall är de bättre med liposinol för dem är godkända och effektiva

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass