Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

Gbp=Gastric bypass

justmystica skrev 2009-01-29 13:45:03 följande:
    Jag har en fråga, efter operationen, när fick ni energin tillbaka? Det är nu 2 och en halv vecka sedan operationen och jag känner inte av magen alls eller så. Men däremot orkar jag inte åka och handla och det är bara en spårvagnshållplats dit. Det har hänt två gånger nu, när jag i affären så blir jag kritvit i ansiktet och blir alldeles kallsvettig?
    Jag fick inte tillbaka krafterna föränn jag började äta ordentlig mat igen. Under flytet var jag jättesvag och orkade ingenting och det var jättejobbigt. Då jag ätit vanlig mat ett tag så kände jag att krafterna kom tillbaka
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Felicia6

Åååhhh.. Har shoppat som en tok sista dagarna men det är ju sååå roligt då man kan köpa kläder man hittar som är fina och man kan ha dom ist för innan att man först kollar om det finns i ens storlek och sen köper det..

Idag köptes bla ett par baggyjeans och en jacka. Hittade en skinnjacka jag vill ha oxå men måste vänta på lite cash innan jag köper den

Vad tycker ni om mina fynd? Kolla på felicia6.blogspot.com

• Felicia6

Nu vill jag fixa min mage så fort som jag kan, men jag vet ju att jag egentligen måste gå ner 17kg till innan jag är normalviktig och kan fixa magen men jag känner mig smal överallt förutom magen där skinnet väller ut

Hittar jag ett par byxor som sitter snyggt runt lår och rumpa så är dom tajta i midjan så det väller över.. Tar jag ett par byxor som sitter så inte skinnet väller så är dom hängiga och fula över rumpa o lår

• Felicia6
    Mrs Kaffelatte skrev 2009-02-01 20:53:03 följande:
    Vill ha den där jackan ju... Inte skinn utan den andra... Vart har du hittat den??Byxorna var skitfina de med men jag föredrar tajtare byxor.. För alla har rätt till ett 'snaskarsle'... Vill liksom inte 'gömma' mig nu utan visa mer.. Va sjutton jag har ju fått tillbaka mina former...
    jag vill oxå visa mig mer, det är konstigt det där Men dom här var sååå sköna så jag ville ha dom med Annars köper jag gärna stuprörsjeans nuförtiden o så

Tänkte du jackan som jag har köpt som är med på sista bilderna? Det är en mackinley som är köpt på stadium men såg att dom fanns på intersport oxå detta är dock killversionen men den är såå fin och varm o skön
  • Felicia6
    Blackbutterfly skrev 2009-02-01 20:59:57 följande:
    Felicia6 skrev 2009-02-01 19:57:41 följande: RIKTIGT snygga byxor...ser otroligt sköna ut...vart har du köpt dem??Du ser verkligen jättebra ut!!
    Tack
    Dom är köpta på min nya favvoaffär VeroModa
    riktigt myspysbrallor är det. Älskar dom massa
  • Felicia6
    Blackbutterfly skrev 2009-02-01 21:25:51 följande:
    Felicia6 skrev 2009-02-01 21:06:52 följande: Kan förstå det!! Tänk att kunna köpa kläder på VeroModa....najs!! Jag har aldrig gillat jeans...men dom där såg så softa ut...perfekt att bara dra på sig!!
    Jag har i princip aldrig haft jeans i hela mitt liv pga min övervikt men sen jag kommit ner till iaf stl 46 så jag kunnat ha stretchjeans så har jag älskat jeans :D och speciellt nu då jag gått ner ytterligare för då är dom inte så hemska som dom kändes då jag var som störst
  • Felicia6
    lycktan skrev 2009-02-08 17:44:03 följande:
    Hej alla!Jag vill GBP Op:a mig,har ett BMI på 35 och vill bekosta operationen själv, får jag en OP med BMI 35?Nån som vet vad det kostar på Sophia hemmet?
    DOm borde väl ha någon hemsida du kan kika på?
    Ja privat så får man opa sig med ett bmi35 så kör på
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass