Anna Sol: jag är inte ens i närheten av din sits, men jag vill ändå tycka till (sån är jag). Jag tycker inte du ska hålla på att experimentera utan följa kostråden efter open. Det är ju den som ska funka bäst. Ibland kan lite extra fett t o m göra så att man går ner i vikt. Man får ju inte äta för lite det kan också göra att man går upp i vikt.
Att du står på en platå måste vara skitjobbigt! Jag skulle bli (kommer bli) skitirriterad! Men tänk efter, har du inte följt annan diet någongång och även då hamnat på en platå? Det ger ju med sig om man är konsekvent på bra kost och motionerar. Så har det varit för mig och för de jag pratat med iaf.
Och precis som du säger om att komma tillbaka i gamla mönster vore inte kul, så håll inte på att "banta" för att komma över platån.
Jag vill inte tillbaka till gamla mönster, och önskar ingen annan det heller.
Detta ska inte ses som pekpinne alls, bara vad jag tycker. Det är min åsikt till en vän.
Jag har som mjölksyra i mina armar och så fort jag ska lyfta nåt så blir jag darrig. Känner mig energilös och less... Och 2 v kvar.
Jag har gjort 1 vecka och tappat 6 kilo - inte illa. Jag är jätteglad (förutom att byxor börja sitta fult). Men jag fryser konstant! Humöret är faktiskt bättre än vad jag någonsin kunnat tro. Kanske detta med VLCD är min grej? Kanske skippar op och går på detta? NOT! Alla kan vi väl gå ner i vikt men jag vill ju hålla vikten sen också.
idag ska jag på lekträff, jag och barnen över till annan mamma med barn, och då oroar jag mig alltid för fikat. Gäller att ha shake med sig och dricka mycket vatten och kaffe. Men ändå. Sugen kommer jag ju bli....