Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gbp=Gastric bypass

hanna jag menar snällt ,vissa kvinnor köper allt de dem får tag i ,men de gör inte du

• Maddisen80

Katja83
    Hejsan det va ett tag sedan ,hur är läget med dig då ,hoppas att de är bra
    skrev 2009-01-08 21:15:54 följande:

Hej tjejer.. här blir det mumsmat.. bild finns i galleriet nu... I min blogg om någon följer den så ;) Kycklingryta, med paprika, purjolök, bambuskott, minimajs, morötter och gott. Så på med cocosmjölk och jasminris till.. känns ganska så nyttigt med på en torsdag kväll.. smultronduvan.blogg.se/ Bilder finns också på före och efterbilder på min viktresa från 150 till 62, Välkomna att kika
  • Maddisen80

Anna Sol jo det är klart,tänkte mig inte för :98 jo förresten alla håll tummarna för mig på tisdag ska fråga min läkare om remiss til gbp operation ,men tyvärr är de 2 års väntetider bättre sent än aldrig sen dec 2009 kanske jag få komma till överviktsenheten lund har väntat 1 år redan

• Maddisen80

sussiesnus tackar så mycket, men på 2 år hinner man gå ner mycket själv förhoppningsvis

• Maddisen80

Trinity78 jag missade den dokumentären skulle bara ligga till 13.00 och vila vaknade 16.00 av tele :( men kanske kommer i repris?

• Maddisen80

sussiesnus
    Hejsan det kan ju vara så att du äter för lite kalorier så kan man inte få mens,tränar du med?

skrev 2009-01-11 19:34:29 följande:

Det här med mens... Det var någon av alla inom sjukvården som sa att någon vecka innan op kan det vara bra att sluta med p-pillerna så att man kan blöda innan op. Sen börja direkt efter igen. Men så tog en karta slut för mig precis när jag skulle börja med Nutrilett så jag slutade då. Men det kommer ju ingen mens. Är det för att man äter så lågkaloriit? *orolig* Läste tipsen för vad man kan ha med sig vid op... Nåt som inte sitter åt kring magen... HA! Lättare sagt en gjort - allt jag har sitter åt. :( Men för mig är det ju 2 v kvar. En fördel med flytet är ju att man kan slänga i sig dessa var som helst. Haft jättestressig dag och då och då har jag slängt i mig en shake på stående fot. Skitbra. Detta kan man kalla snabbmat! ;)
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass