Gbp=Gastric bypass
okej behöver du och hadde du velat göra en om du fått?
okej behöver du och hadde du velat göra en om du fått?
okej men tästa med att få din husläkare att skicka en remis till kirurgen. var bor du villket landting hör du till?
kan tilläga att jag opererades den 14januari så går det att ta fiskburgaren på mc donalds. jag ska ta med mig litte hemmifrån och så äter jag frukost på hotelet.
okej
de ska jag försöka. jag brukar inte äta de men tängte de är nog de snällaste mot magen just nu. när gjorde du din op?
Skrotis77 grattis
myskatt. jisses villken skilnad grattis.
Jag själv är besviken på mig själv har inte gått ner så mycket. står still just nu och gjorde min ope den 14januari. jag tror jag har gått upp 1kg när vi va i tyskland. kan de stäma? jag var ju bara borta från fredamorgon till sönda kväll. men visst jag åt ju inte så många gånger jag ska. jag har för första gången kräkt då vi var i vägg jag åt ett ägg för fort så de satte sig och sen åt jag förfort jag kräktes på vägen hem med. så nu har jag lärt mig en läxsa att äta långsammt. men jag hadde de trevligt i tyskland faktist blev mycket åkande ca 200mil denna helgen.
jag äter bara frukt som mellanmål. de är de jag ficxk reda på av min diatist att jag skulle ta. så de tror jag inte blir för litte om du tar en frukt.
är det några speciela nötter man ska ta då?
der är okej att dricka kolsyrat vatten det är bara coca cola liht man inte skulle dricka sa diatisten till mig. de kunde vist töja tarmen eller va de nu va kommer inte i håg faktist. kolsyrat vatten med smaker är okej.
grattis till open.
Lil W skrev 2009-02-04 11:02:02 följande: