Gbp=Gastric bypass
justmystica skrev 2009-01-08 18:52:46 följande:
Jag har prövat nutrilett, cambridge och modifast. Och cambridge och modifast var godast av dessa iallafall, nutrilett smakar verkligen *Urk*
justmystica skrev 2009-01-08 18:52:46 följande:
jeatea skrev 2009-01-09 10:04:34 följande:
Tessilessan skrev 2009-01-09 15:39:14 följande:
ANgående soppor, jag har provat nutrilett under en period innan operationen när jag ville gå ner i vikt, och jag höll verkligen på att kräkas av dom, men tydligen gillar vissa dom.
Cambridge har jag provat också en period innan operation och de orkade jag faktiskt äta i någon månad eller två. Gillade inte alla smaker, men de flesta, det finns många olika smaker att välja på och gillar man inte en smak kan man lämna tillbaka de som man har köpt i den smaken och byta till en annan av sin konsulent. Cambridge är ju dock dyrast av alla sopp-dieterna, och man måste ha kontakt med en konsulent. Konsulenterna får man kontakt med här: www.cambridge.se/ Har för mig att jag betalade lite mer än 500 kr för en vecka, dock fick man också "äta" bara 3 påsar dag har jag för mig och ibörjan var man ganska hungrig sedan vande man sig... Man kan ju dela upp påsarna i hälften och då få 6 måltider om man tycker att det blir för tufft.
Modifast använde jag innan operationen eftersom dietisten rekommenderade det, och det gick i 2 veckor men skulle inte ha velat äta det i fler dagar. Jag beställde det från nätet, där kan man även få provpaket, beställ provpaketen i god tid innan så att ni hinner testa och sedan beställa igen om ni vill köra det som flyt innan operationen. Gick in på hemsidan och såg nu att de numera tar betalt för provpåsarna men att man sedan får dra det när man beställer igen. Att beställa modifast är billigare än att köpa på apoteket också. Här kan ni beställa: www.modifast.se Vill tipsa om kaffe som var min favorit, den drack jag kall och var nästan som iskaffe och den tröttnade jag inte på lika snabbt som dom andra, sedan var choklad en favorit, gjorde den lite fastare och åt den som chokladpudding
Gav fel sida till cambridge upptäckte jag, www.cambridge.se är en webshop, vill man ha kontakt med konsulent ska man gå in på www.cambridgekuren.se
sussiesnus skrev 2009-01-10 11:52:48 följande:
Jepps och på radion är det hela tiden reklam för viktoperationer, är det här något som håller på att bli vanligt? Som vem som helst kommer att vilja göra, tänker på inlägget dessutom med tjejen som hade bmi mindre än 30?
sussiesnus skrev 2009-01-11 20:16:21 följande:
Felicia6 skrev 2009-01-11 20:55:46 följande:
Felicia6 skrev 2009-01-11 20:55:46 följande: