MissFörstånd skrev 2009-03-07 18:29:06 följande:
Vad ni än skriver och vad ni än svarar om de så är positivt eller negatvit så känner jag mig bara mer och mer säker på open. Inte så att jag struntar i de ni skriver, för jag tycker de är jättebra att få läsa både och. En bekant var här igår och berättade att jag minsann kunde glömma att dricka en cider när jag var opad och att två köttbullar och en potatis skulle bli de enda jag orkade.... När ni var på ert första möte, hur blev ni bemötta då? Min bekant sa att de var typ skrämselteknik för att de skulle kolla psyket. Stämmer detta verkligen? Att de är elaka och försöker skrämma folk???
Inte tycker jag att de var skramseltaktik direk med forsta motet! jag blev mycket bra bedott av sa val kirug som dietsiten kirugen kolla att jag uppfyllde kraven och fragde vad jag vist om oprationen. Och undrarde om jag hade nargra fragor.
Dietdiseten berattade om mat efter opartionen och flyt inna oprtaionen.
Ja de stammer ganska bra at man i borjan ater valdigt lite men potios stosn storlekeran ska/bor okas efter hand dock en restaurang potion.
Alghol skulle man ta de forsiktigt men garan prova prova forsta gangen hema eftersom man latter blir full efter oprtionen men skulle tydligen ocksa ga over snabber. har dock ingen anning eftersom jag inte dricker alghol alls
Detta ar den infoirmation jag fick!! sen undrar aven dietsetne om de fanns fragor vi var en grupp pa 6-8 personer tror vi var pa informtionen men de variera ocksa fran sjukhus til sjukhus.
Daremot motet med ssk upplevede jag opersonligt ,motont och pa lopamde band prinsipen.troor ssk motet var som jag berskriv mer pa grund av hennes personlighet an att gora an att de var pagrun av sjalav oprtionen som skulle genom foras.
Ja helet enkelt nochalat och kalt motet. Hon tog lang vikt matt midje motett
Sa de kan saker varire vart man opas vem man traffar och vilken dag man traffar personerna aven om de inte bor ha betydelse tror jag de har betydelse.