Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gbp=Gastric bypass

Mr kaffe latte, men jag är väldigt ledsen att jag inte få det ,för jag har försökt gått ner med allt snart , jag är jättedeppig , jag vägwe 104,6 vill väga 70 till mina 1,69
    Mrs Kaffelatte skrev 2009-01-15 20:12:05 följande:

Maddisen80 skrev 2009-01-15 18:44:33 följande:
    Snälla söta Maddisen vi vet det.. Och ja det kan vara synd om dig men det finns en anldening varför alla inte får en op. Har man för lite övervikt så fungerar inte operationen som den gör på de som har mer övervikt. Dummt att försätta sig i den sitsen om man "bara" går ner 25 kilo liksom. Detta är långt i från någon mirakelmetod. Man får kämpa soch stånga sig blodig.. Att aldrig kunna äta som man en gång gjorde och dessutom behöva avstå en massa trevligt gott.. Jag ahde ALDRIG gjort detta för 30 kilo. ALDRIG!!! Men för 67 kilo är det garanterat värt det. Dessutom så tycker jag det är lite elakt mot dem som har större övervikt än dig att du beklagar dig hela tiden, du som ändå inte har den "fetman" som vi andra har/haft. Men det finns ju alltid möjlighet att ta ett lån och göra operationen privat. Ha en trevlig kväll!!!
  • Maddisen80

anna sol ,ja jag får väl försöka, får väl först försöka att dricka tillräckligt med vatten

• Maddisen80

boppan88 okis vad bra. jag skulle med vilja göra gp op ,men jag fick inte tyvärr. jag ska hålla tummarna för dig på måndag

• Maddisen80

jenny jens
    sa du lycka till med att dricka vatten ? jag ska inte opereras ,det är bobban88

skrev 2009-01-17 08:28:04 följande:

lycka till maddisen80... jag åker dit på måndag morgon.. min op tid var satt till 8.00 på morgonen... vet du när din ska göras ??? kram jenny
  • Maddisen80

justmystica
    Grattis att de gå neråt
    skrev 2009-01-17 10:36:58 följande:

Nu har min mage svullnat av lite och det börjar märkas på vågen att det är på väg neråt. 93kg idag! Helt galet!!! Det är helt klart värt all smärta och slit hihi. Sedan tror jag att jag äter ganska ensidigt. Jag får inte ner någon mer pulverdiet och ska nog börja vispa in lite ägg i det mesta jag äter. Smakar rått ägg i typ smoothies äckligt?
  • Maddisen80

justmystica
    Det är ocksp mysigt i skåne finns de mes hav bara
    skrev 2009-01-17 10:45:27 följande:

Jag undviker stränder helt och hållet. Jag kan bada på en insjö i Finland och då har jag alltid en stor t-shirt över. xD
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass