Gbp=Gastric bypass
FH Mamma skrev 2009-03-11 13:07:08 följande:
FH Mamma skrev 2009-03-11 13:07:08 följande:
Undrar ni som efter oprationen tagigt till flytt da ni hamnat pa palata! varfor inte vanta uta paltan ?for eller senare kommer viktminskingneg i gang!
Hur lange gar ni pa flytt til ni gatt ner et antal kilon eller flytt ett vist antal dagar??
Vist de ar frustrdende at ha en palta jag har sjalv haft flera korta som langa. Men unna inte tagit till flytt tror att platan kan vara ett satt for sa val kropp som knopp att fa hamnta sig lite och hanga med men de min terori.
Bara nyfiken och undrar.
Usch maste bara for skriva av mig ar sa radd!! for att aka hem ar ca 7 veckor kvar tills jag aker hem igen.
har da vart borta i 6 mander.
Ar radd for alla fragor komenetarer sa val positiva som negativa nasta ingen sag at jag gat ner inna jag far trots att jag redan da tappa 39 kg och nu vet jag inte hur mycket jag tappat med jag vart bort.
Mest radd for de som knappt pratat med mig nagot alls innan vet ar erfarneht sen VBG att de kommer med fragor komentarer etc
Men vet att folk har ser de sa val grannar som expediter i butiker etc men de gar an pa att anna set de kanner jag inte och jag ingen portugiska ja en staka ord och nastan ingen har talar engelska men man gor sig forsttadd an da. Sen aker jag hem igen sa da spellar de fragor och komentarer jag fatt har inte sa stor roll.
Usch maste bara for skriva av mig ar sa radd!! for att aka hem ar ca 7 veckor kvar tills jag aker hem igen.
har da vart borta i 6 mander.
Ar radd for alla fragor komenetarer sa val positiva som negativa nasta ingen sag at jag gat ner inna jag far trots att jag redan da tappa 39 kg och nu vet jag inte hur mycket jag tappat med jag vart bort.
Mest radd for de som knappt pratat med mig nagot alls innan vet ar erfarneht sen VBG att de kommer med fragor komentarer etc
Men vet att folk har ser de sa val grannar som expediter i butiker etc men de gar an pa att anna set de kanner jag inte och jag ingen portugiska ja en staka ord och nastan ingen har talar engelska men man gor sig forsttadd an da. Sen aker jag hem igen sa da spellar de fragor och komentarer jag fatt har inte sa stor roll.
Forlat de blev tva lika dana inlagg datorn hakade upp sig.
L i n n skrev 2009-03-12 12:26:03 följande:
L i n n skrev 2009-03-12 13:30:51 följande: