Inlägg från: sininen |Visa alla inlägg
  • sininen

Gbp=Gastric bypass

Ja, det låter som att det är väldigt olika från landsting till landsting. Här är 1 vecka flyt och sen 2 eller 3 veckor med mjuk mat.

Åh, jag ska kanske testa på att äta keso imorgon. Gott!

• sininen

sussiesnus, man opererar nog inte förkylda. Men ring och kolla upp med sjukhuset där du opereras så vet du säkert. Annars har du väl ett par dagar kvar så du hinner bli frisk?

Idag är det en vecka sedan op! Sjukt att tiden har gått ändå. Magen har svullnat av fint och jag bara väntar på att det ska synas resultat på vågen också. Ni opererade, när började ni tappa vikt?

• sininen

Oj, okej. Attans då. Jag vägde 95 på operationsdagen, gick ner till 93 men nu väger jag nästan 95 igen. Konstigt det där.

• sininen

Åh, bra det! Jag är jääätteotålig haha.

Nu har jag precis ätit keso med lite örtsalt. Gud vad gott det var!

• sininen

Oj, det har jag aldrig ens hört talas om att man ska behöva göra. Jag behöver iaf inte ta några sprutor. Jag fick en innan hemgång men annars inget.

• sininen

Anna sol, jag tror att det har gått så snabbt att man inte kan riktigt skaka av sig sin gamla kroppsuppfattning. Alltså att man har svårt att se det som faktiskt har försvunnit. Jag tycker att du är fantastiskt snygg iaf. *peppa peppa*

• sininen

anna sol, du får försöka vända på det där och göra det till något positivt mantra. Men jag förstår vad du menar. Det är inte lätt när man hjärnspöken ställer till det för en. Jag hoppas iaf att det är bara en tillfällig svacka och att du snart inser hur vacker du är.

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass