viseversa skrev 2008-12-18 09:52:20 följande:
Ja jag inser att jag har haft extrem tur med mina barn.Den lilla slutade äta vid 2mån och sover nu från 21-08 varge natt.Och på dagarna är dom inte heller så jobbiga att ta hand om när jag är ensam.Oftast glada och lugna båda två.Men min lilla hadde också kolik den den första tiden och det var sjukt jobbigt!
Ja kolik är verkligen hemskt!
Och kan jag bara tänka mig hur hemskt det skulle vara om man haft tvillingar där båda har kolik
Min lilla tjej är också jättenöjd om dagarna nu det brukar ju oftast vända för dom flesta barn runt halvåret när dom börjar kunna ta sig runt själv o så
Och stora tjejen har det aldrig varit några problem med så där är jag också lyckligt lottat att ha fått så lugna barn som inte river huset
Och nätterna är bra mycket bättre nu med, men är fortf trött eftersom man måste gå upp varje natt eller blir väckt.
Dagdrömmer om att få sova en hel natt osört vilket jag knappt gjort på 2 år för den stora tjejen åt på natten tills hon var 1 år sen var man ju höggravid däremellan och gick på toa 5 g pe natt innan nästa barn föddes *haha*
Men snart så får man väl sova ordentligen igen och sen blir det inga fler barn tror ja