Inlägg från: Anonym (123) |Visa alla inlägg
  • Anonym (123)

anabola!!!Hjälp!

Det där låter som en livsfarlig situation för dig att befinna dig i. Finns flera fall där män på anabola begått fruktansvärda brott... exempelvis mord osv. Du måste tänka på dig och barnet! Om jag var du skulle jag sticka tills han slutat.

• Anonym (123)

Kontakta kvinnojouren isåfall så hjälper de dig. För inte så länge sedan hörde jag ett radioprogram om det där och "experten" som pratade om män och anabola sa att kvinnor gör bäst i att lämna så fort som möjligt för det är väldigt farligt. Man ska heller inte tala om att man lämnar utan bara sticka. Även om det blir 100 ggr värre, så är det bättre än att det blir 1 miljon gånger värre och karln tar livet av dig. Tänk på ditt/dina barn, du är deras mamma och du måste ta hand om dig för deras skull om inte annat.

• Anonym (123)

Försök ta diskussionen, blir han tokig så säg förlåt och att du har fel och han har rätt. Försök ha det fridfullt så gott det går över julen och stick sedan då. Så hade jag gjort iallafall. Vågar du utsätta dina barn för det här? Tänk om han skadar dem? Hur gamla är barnen? Var stark och modig för barnens skull...DU och barnen förtjänar mycket bättre än såhär, kom ihåg det.

Att vara modig är att göra något även om man är rädd, tänk på det.

• Anonym (123)

Var iallafall rädd om dig, hoppas det ordnar sig och att det inte händer dig eller dina barn något...

Svar på tråden anabola!!!Hjälp!