Inlägg från: lu97jewi |Visa alla inlägg
  • lu97jewi

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hallå alla!

Fr o m i morgon är jag tillbaka i huvudsta'n igen. Vi har haft det bra här hemma i Halmstad med många träffar med både släkt och vänner.
    Tove växer så det knakar och är väldigt social. Förhoppningsvis kan hon nu hålla sig vaken under fikatid, men var inte för säkra. ;)

Barnfritt är nog lite tidigt för min del, helammar ju än och har inte lyckats speciellt bra med att pumpa. (Ersättning är ju ett alt men föredrar att hålla mig ifrån.) Men jag bor ju också nära medis så jag kan väl kanske i och för sig kika inom en liten stund. Det hade varit super att träffa er alla igen!

• lu97jewi

Hallå alla!

Jenn la ut en efterlysning, så här är jag igen! Jag medger att jag har varit mycket osynlig i tråden på sistone. Fick en överdos av FL och har hållt mig härifrån ett tag. ;)

Verkar vara dåligt med fika nu för tiden! Jag ska till Halmstad nästa vecka men när jag kommer tillbaka tycker jag det är dags att träffa er igen. :)

Tove har hunnit växa en hel del sedan ni senast såg henne. Jag har lagt ut bilder i mitt lilla krypin. Just nu är hon inne i någon intensiv utvecklingsfas och är lite kinkig. Det bästa är om man blir buren 99 % av tiden tycker hon. Tur att hon inte är så tung än. :)

Ha det gott alla!

• lu97jewi

Äntligen fika igen! :) Jag är ändå inne i city då så jag kommer givetvis. Nu blir ju inte listan ligga snygg eftersom jag inte är plusmedlem, men någon av er plussare kanske kan fixa till en snyggare variant. ;)

För övrigt rullar allt på för vår del. I dag var jag och Tove på Noll till Ett på Kulturhuset. Trevligt!

Nu är det dags!! Kulturhuset torsdag 26/2 kl 14?

Claudia & Charlie
    Janet & Leo
    Ofelia & Sofia (ev.)
    Josefin & Lovis
    Jenny & Tove

• lu97jewi

oofje skrev 2009-02-24 21:49:58 följande:

Lilla My: Noll till Ett, vad ar det for nagot?
    www.kulturhuset.stockholm.se/default.asp&domain=http%3A%2F%2Fwww%2Ekulturhuset%2Estockholm%2Ese%2F&url=default%2Easp%3Fid%3D26194

Sista dagen på lördag.

Om ni undrar varför jag sitter här och postar inlägg i denna arla morgonstund beror det på att min dotter har legat och sparkat på mig i sängen ien timme och samtidigt smuttat intensivt på mina bröst, vägrat ta nappen och sedan kräkts på mig. :(
  • lu97jewi

Jag fikar gärna på fm också.

• lu97jewi

Ursäkta att jag inte dök upp på fikat. Tove vaknade väldigt tidigt i morse och hade sen knappt sovit sen dess när jag gick från Vasastan vid kl 13. Jag tänkte att hon skulle somna på vägen men det gjorde hon inte. Därför hade vi inte varit något kul sällskap med en gnällig bebis. Tyvärr hade jag inte numret till någon av er så jag kunde höra av mig.

• lu97jewi

Cmon baby skrev 2009-03-08 21:02:41 följande:

JAAAAA Chipotle!! Håller med fullständigt, barnfritt snart! En fika i veckan ialla fall? Men jag startar inget, ingen dyker upp ändå
    Oj, jag har dåligt samvete för att jag inte dök upp! Nästa gång ska jag se till att ha tfnnr till nån.
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)