Inlägg från: Cmon baby |Visa alla inlägg
  • Cmon baby

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Rhu skrev 2009-01-05 09:24:32 följande:
    Jisses! Jag började ju jobba för lääänge sen! Ska gå upp i tid nu i feb till halvtid, orkar inte vara hemma med skrik och gnäll längre..

Jag håller med dig. Om jag skulle hitta annat nu skulle jag nog börja på en gång. Jag letar vidare, förhoppningsvis dyker nåt upp innan starten i maj. Fundersam

Jenn: Som du skrev förut så är ju alla barn redo för olika saker olika tider. Bara o fortsätta som du gör så kommer han ju vilja ha mat en vacker dag.

• Cmon baby
    Teresia78 skrev 2009-01-05 21:17:29 följande:
    Åh måste vi vänta såå länge? Jag kan då men vill någon innan dess också? Nästa vecka kanske?
    Ja nästa vecka går fin-fint. Vi är så flexibla så
  • Cmon baby
    Kerplunk skrev 2009-01-05 21:54:23 följande:
    Jag kan inte 30-31a iallafall! och inte 23-25 heller. Haha bestäm ni nåt så får vi se om jag kan haka på!
    oj så viktig man kan vara då......nu hänger du med vare sig du kan eller inte...
  • Cmon baby

Hellllllo

Jag får sätta ett "eventuellt" på oss imorgon på fika. Charlie har varit precis som innan tänderna kom. Hade feber igår och är toklös i magen. Vi har idag fått byta kläder och ställa honom i duschen flera ggr stackarn Fundersam så vi får se. Men han är jättepigg o skulle nog också vilja träffa gamla polarna, bara magen håller sig "fast o fin"......som mammas stjärt

• Cmon baby

Hej tjejer och tack för fikat idag!

Det var jättekul att se er igen! Bebbarna växer ju så det knakar och snart är alla 1 år!! Fundersam huvva!

Emsan: Vart tog du vägen? O hur går det med sonen? Har frågat förut men du kanske inte får kommentera?Hemlis

Linjo: Välkommen!! Trodde du visste om den här tråden men bara inte orkat byta.....hursomhelst, nu är du med ialla fall

Oofje: Ni är duktiga som kämpar på för hennes självständighet! Här kämpar vi också för att Charlie ska somna själv i sin säng istället för i famnen...men det tar ju sin lilla tid. Fast jag hoppas Sofia snart kan sova själv så ni själva får lite sömn Ledsen.

• Cmon baby

Usch va jobbigt! Men det blir ju fler dejter of course, vi har inte bokat in nån ny fika än Åh vi håller tummarna då för att allt ska gå bra!

• Cmon baby
     Barnfri middag nästa fre 16/1 
    (ni som skrivit upp er, skulle ni kunna på torsdag också?)

Drinkar/bål hemma hos mig innan för de som vill (bor vid Medis btw)//Teresia78

Johanna
    Nette
    Claudia
  • Cmon baby

Hörni jag undrar om vi skulle kanske ta o ses nån dag där barnen kan vara mer aktiva? Jag har varit lite sugen på att se ett ställe som heter Lekplatsen i Bromma, där de har lek för stora och små. En kompis var där o tyckte det var helt ok.
    Det skulle vara kul att ha bebbarna på golvet o leka (o inte bara charlie ). Så slipper vi jaga barnstolar och kan ta en latte ialla fall
     Hursomhelst, ni kan ju fundera på det.

http://www.lekplatsen.nu/

• Cmon baby
    EmsanPemsan skrev 2009-01-10 10:03:50 följande:
    Jag hängerna gääärna med då kan Liam åka leka och han älskar att vara där men om jag får tillägga nått så tycker jag att www.lekhuset.com är mycket bättre än lekplatsen.. på lekhuset är det god och fräsch mat också! det är ett plus i kanten om vi ska äta lunch
    Vad bra, för jag har inte varit på nåt av dom, så vi kör såklart på det bästa
    Vad sägs om torsdag nästa vecka?
     Lekhuset Bromma Torsdag 15/1 kl 12?

Claudia & Charlie
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)