• vita stenen

Katten bet mig helt oprovocerat i ansiktet

Låg precis och vilade lite på sängen. Katten låg bredvid mig. Helt plötsligt börjar hon jama och sen biter hon mig i ansiktet.

Vad hände!??? Jag rörde mig inte, pratade inte med henne, ingenting. Hon bara högg.

• Svar på tråden Katten bet mig helt oprovocerat i ansiktet
  • Misery

hon kanske blev rädd för någonting....min ena katt har oxå bitit mig så där plötsligt speciellt efter att han nyss vaknat.

• Linnea84a

är ingen katt människa men haft många katter..en gång ingen gång..två ggr...en gång för mkt..katter som biter e vidrigt..hade skjutit den...vissa katter e opålitliga som tusan..

• ludenben

skjutit?? Hade du haft ihjäl en katt som bet dig?? Det låter ju verkligen moget och djurvänligt.

Linnea84a skrev 2008-12-20 16:37:54 följande:
    är ingen katt människa men haft många katter..en gång ingen gång..två ggr...en gång för mkt..katter som biter e vidrigt..hade skjutit den...vissa katter e opålitliga som tusan..
  • Björkman

Linnea84a skrev 2008-12-20 16:37:54 följande:

Det är helt rätt. Opålitliga katter kan man inte ha.
  • Lady Blue

Hon kanske drömmde något/var yrvaken och hade inte vaknat ordentligt? Det har hänt vår katt ibland när han vaknat upp förvirrad.

• MyggaMygg

Den katten hade sett sina sista dagar hos mig iaf.
    Åkt ut med en jävla fart

• Linnea84a

japp på direkten med ska jag tala om! hade inte haft en katt som biter .handlar det om att vara omogen?? eller kanske MOGEN, katt e en katt i mina ögon. har haft flera opålitliga katter...
    jag hade inte skjutit själv men far min hade gjort det nåt mig=)

ludenben skrev 2008-12-20 16:39:19 följande:
    skjutit?? Hade du haft ihjäl en katt som bet dig?? Det låter ju verkligen moget och djurvänligt.
  • MyggaMygg

Nej tcker inte det är omoget att säja an skjuter en katt som gör så iaf.
    Hade nog kunnat göra det själv utan att blinka

• ludenben

nice for you... håller med om det du skrev i ditt första inlägg, du är ingen kattmänniska.

Linnea84a skrev 2008-12-20 16:44:51 följande:
    japp på direkten med ska jag tala om! hade inte haft en katt som biter .handlar det om att vara omogen?? eller kanske MOGEN, katt e en katt i mina ögon. har haft flera opålitliga katter... jag hade inte skjutit själv men far min hade gjort det nåt mig=)
Svar på tråden Katten bet mig helt oprovocerat i ansiktet