• Potatismos

Gravtest på BIM-dagen, negativt. Är det kört då??

Hejsan..

Om man gör ett gravtest på BIM dagen och det visar negativt, är det kört då eller det kan finnas en liten chans?
    Ha r loksom inte kännt av några "mens symtom" denna månaden, eller så är det bara att den är sen p.g.a min behandling med zonterapi.
    Skulle vara tacksam för svar.

Kramen

• Svar på tråden Gravtest på BIM-dagen, negativt. Är det kört då??
  • Sofia 1983

Det är inte kört förren mensen har kommit, men chansen är nog tyvärr inte så jättestor (testen brukar stämma till 99%). Önskar dig stort lycka till!

• Potatismos

kan det spela någon roll om man tar testet
    på morgonen eller på eftermiddagen?

• CottonCandy

du har ju mer hbc *tror de heter så* hormoner i urinet p morgonen eftersom du hållit dig hela natten

• fiskbullen

Om du vet att du hade ägglossning för 14 dagar sedan är det nog inte så stor chans att du är gravid. Kan du ha haft den senare så finns nog chansen fortfarande :) lycka till

• Ellie23

Om man testar så tidigt är bäst det att testa med morgonurinet efterson koncentrationen av hcg är större... visst kan man få ett positivt test innan BIM även om man testar senare på dagen, men det är ändå säkrast på morgonen... Testa igen imorgon eller om ett par dagar!
    Lycka Till

• mistierioso7

Jag var säker på när jag skulle ha mens och när jag haft ägglossning men jag fick mitt svaga plus 6 dagar efter BIM med CB denna graviditet.

• Miniigirl

JAg testade minus dagen efter bim dagen...sen dagen efter det fick ajg ett +...så visst finns det en chans:)

det är bättre att testa på morognen har jag för mig, just eftersom man oftast inte kissat på hela natten då:)

• Potatismos

Tack för are svar.. jag får vänta och se. längtar så efter ett PLUS...

Ha det bra o god jul på er

Kramen

• gink

Jag fick minus 2 dagar efter BIM och plus 4 dagar senare.......

• CottonCandy

hcg heter de visst hehe..

om du e låghormonare så kan de ju ta lite längre tid oxå

• Aledaim

Också jag fick - på BIM, testade igen BIM +3 och fick ett +, så lev på hoppet!

• Miniigirl

Hur går det ts? har du testat något mer?

hoppas du får dig en fin julklapp:)
    God Jul iafall!

• FrökenBokmal

Jag fick + fyra dagar efter BIM. Har nu en ettåring! Lycka till!

Svar på tråden Gravtest på BIM-dagen, negativt. Är det kört då??