• DollyD

spolning av äggledare

Jag hade rejält ont i ett par dagar, men tredje dagen avtog det och kom bara lite stötvis. Mådde lite illa också..
    Har även en fråga till er som spolat. Hur långt efter fick ni ägglossning, och kändes det precis som normalt. Jag har haft en ganska lång cykel på 40 dagar innan, men tror inte ens jag haft äl ännu, och är på typ dag 35?? Spolades 19 februari.
    Tack!

• DollyD

Gjorde min spolning på dag 9, men började inte kolla med CB:s ÄL-test förrän dag 16-17. Kanske att man hade ÄL dagarna där i mellan då?! Man kan ju alltid hoppas för det borde ju i så fall betyda att man är gravid. Känner dock "nada"..
    En grej till, hur lång tid tog det från att ni gjorde er spolning, tills att ni fick "svar". Jag fick i och för sig ett prel. svar med en gång, men de sa att min läkare skulle höra av sig med ett mer säkert svar sen. I morgon är det 1 månad sedan, och ingen har hört av sig än?

• DollyD

Jag väntar på att komma igång med behandling på Sophiahemmet, men gjorde min spolning på läkarhuset på Odenplan, då SH höll på att renorvera. Jag fick svaret från läkarhuset att min ordinarie läkare skulle höra av sig.. that's all. Lite otålig på att komma igång. Är mycket väl medveten om att man inte har ÄL varje månad, men hoppas kan man ju får göra!

• DollyD
    FamiljenBrocka skrev 2009-03-19 14:48:51 följande:
    När kan man börja ha sex igen då? efter en spolning?
    Har du inte ont, bör man köra på som vanligt!
Svar på tråden spolning av äggledare