Vad ska ni göra och äta på er uppesittarkväll imon??
Vad gör ni imorgon kväll?
Vad gör ni imorgon kväll?
Vi ska gå till saluhallen och köpa allt vi gillar, sen så ska vi faktiskt spela bingolotto...Hahaha Brukar aldrig göra det annars, fick ett infall.
Inget speciellt. Äter lite julskinka, ser på tv och njuter av att min man och jag är hemma samtidigt, att ingen jobbar eller ska jobba dagen efter .
Alltså, han jobbar kväll/natt i princip varje v tors, fredag och lördag medan jag jobbar dagtid och går upp halv sex måndag till fredag. Så det är väldigt sällan som någon av oss inte jobbar eller ska upp och jobba dagen efter. Så vi firar en lillejul fast det inte låter så .
Jag ska sjunga på julkonsert i kyrkan efter blir det myspys hemma med lite glögg och gott att äta kanske plus det lilla sista som skall göras inför julafton
jobbar som resten av veckan endast ledig på fredag
mysa o kanske packa lite... flyttar i mellandagarna...
Provsmaka julgodis, dricka glögg, slå in paket, pyssla och titta på tv. Förhoppningsvis klä granen också (om man får någon). Det blir nog jag och döttrarna som stannar uppe. Sambon jobbar och sonen behöver sova.
Jag vill ha nått speciellt att äta, men vad är frågan??
Mysa med familjen.
Min näst yngste som fyller 9 så det blir lite gott ätt äta och lite godis,kanske.
Vad vi äter bestämmer han.Hos oss får alltid den som fyller år bestämma maten.
Jag å lillan ska mysa vid barnprogramen å sen blir det att sova. Pappa jobbar sista natten
Firar Jul redan då
Klä granen och lägga paket under den.
Äta lite smått och gott. Båda kommer nog få vara uppe en liten extra stund och mysa.
Hålla tummarna på att vi inte blir magsjuka så att vi kan fira jul....
Är ledig i morgon så under dagen blir det veterinärbesök samt julpyntning. Ska bla göra julskinka och julmust och glögg marinerad rostbiff. Sedan ska vi klä granen.
Ska även ta ett härligt skumbad men massa tända ljus och champagne. Dottern får det samma fast med cider